Zlecę wykonanie skryptu "piramidy finansowej".
Serwis ma funkcjonować na serwerze wirtualnym "Business serwer 1 Pro" home.pl - http://home.pl/server
Specyfikacja http://home.pl/server/specification
z wykorzystaniem kodów automatycznych serwisu allpay.pl (skrypt jest dostępny w allpay.pl po zalogowaniu) lub funkcji zapłaty jak w sklepie internetowym.
Jako sposób polecania proponuję wykorzystanie funkcji catch-all domen w ramach serwera wirtualnego w ten sposób, że nazwa użytkownika określona podczas rejestracji byłaby jego "subdomeną" (user.domena.pl) i rejestracja nowego użytkownika z tego adresu (user.domena.pl) skutkowałaby przypisaniem nowego użytkownika jako poleconego przez "user".
1) Rejestracja
Podczas rejestracji nowy użytkownik podaje (obowiązkowo) w formularzu:
>login (zaproponowany przez użytkownika, tylko litery i cyfry, bez polskich znaków, od 5 do 20 znaków)
>imię i nazwisko
>adres email (weryfikowany przez wysłanie linku aktywującego)
>nr rachunku bankowego (wymuszenie wpisania 26 cyfr w polu)
Po wpisaniu danych należy zweryfikować adres email podany podczas rejestracji poprzez wysłanie na niego wiadomości email z linkiem aktywującym.
Po kliknięciu w ww. link użytkownik powinien zostać przeniesiony do formularza zapłaty allpay. Po pomyślnej autoryzacji
2) utworzenie konta użytkownika
Po pozytywnie zakończonej autoryzacji allpay następuje aktywacja konta użytkownika w systemie (do tego czasu żadnych operacji nie można na nim wykonywać tak jakby ono nie istniało).
Nowy użytkownik
- jeżeli zarejestrował się poprzez link polecający (user.domena.pl) jest przypisywany jako polecony do użytkownika 'user'
- jeżeli zarejestrował się poprzez stronę serwisu (domena.pl) jest przypisywany jako polecony przez użytkownika, który zarejestrował się (konkretnie: aktywował swoje konto z pozytywną autoryzacją allpay) w systemie jako ostatni (bezpośrednio przed nim).
Równocześnie z aktywacją konta (pozytywna autoryzacja allpay) na konto polecającego ('user') oraz 4 poziomy (poleconych) wyżej przekazywane są punkty. Dla każdego inna zdefiniowana ilość. Osoby na których konta przekazano punkty mają mozliwość podejrzenia od kogo one pochodzą (tylko login) ile ich przekazano i kiedy (data).
Nowy użytkownik nie może wiedzieć (z systemu) na czyje konta dopisano punkty od niego pochodzące.
3) Konto użytkownika
Po zalogowaniu użytkownik widzi wszystkie swoje dane podane podczas rejestracji, adres IP z którego się zarejestrował, czas ostatniego logowania i IP ostatniego logowania. Z danych podawanych podczas rejestracji nie może zmienić loginu, imienia i nazwiska oraz numeru rachunku bankowego. Zmiana adresu email wymaga jego sprawdzenia jak przy rejestracji.
Ponadto użytkownik widzi login każdej osoby, która się zarejestrowała bezpośrednio jako jego polecony oraz datę rejestracji każdej osoby.
W menu "rozliczenia" użytkownik widzi (w formie podobnej do wyciągu z konta bankowego):
- skąd pochodzą jego punkty (loginy osób w wyniku aktywacji których przyznane zostały użytkownikowi punkty), ile od każdego użytkownika otrzymał punktów i kiedy (data)
- wypłaty: data wypłaty, suma (w punktach), nr rach. bank. na które wypłacono
- podsumowanie (saldo)
- dane o wypłatach
Zalogowany użytkownik może też zażądać usunięcia konta poprzez kliknięcie jakiegoś przycisku. Usunięcie konta wymaga działania (zatwierdzenia) administratora.
Usunięcie konta przez administratora (zarówno na wniosek użytkownika jak i bez tego wniosku) powoduje odjęcie wszystkich przyznanych punktów innym uzytkownikom z tytułu rejestracji usuwanego konta.
Osoby polecone przez użytkownika usuwanego stają się poleconymi tego, z czyjego polecenia zarejestrował się uzytkownik usuwanego konta.
Usunięcie konta powoduje skasowanie danych użytkownika poza loginem i historią rozliczeń.
Po usunięciu konta 'user" wpisanie adresu 'user.domena.pl' ma przekierowywać do strony 'domena.pl'
4) Konto administratora
Administrator widzi listę wszystkich użytkowników (login, imię i nazwisko), daty ich rejestracji, daty ostatniego logowania, aktualne saldo i zgłoszenia żądania usunięcia konta. Ponadto na liście opcje "usuń konto", "zablokuj konto", "wypłać"
Kliknięcie w login użytkownika powoduje zalogowanie się jako uzytkownik (wejście na konto użytkownika) z możliwością edycji wszystkich danych podawanych przez użytkownika podczas rejestracji bez wysyłania potwierdzeń i innych ograniczeń.
Kliknięcie w saldo powoduje otwarcie możliwości dopisania ręcznego jakiejś operacji (na + i na -) w menu "rozliczenia" uzytkownika.
Kliknięcie na "usuń konto" - opisane wyżej przy koncie uzytkownika
Kliknięcie na "zablokuj konto" powoduje, że użytkownik nie może się zalogować na swoje konto a przy probie logowania widzi odpowiedni komunikat
Kliknięcie na "wypłać" powoduje dopisanie do "rozliczeń" uzytkownika wypłaty sumy równej aktualnemu saldu z datą kliknięcia i numerem konta aktualnie zdefiniowanego w profilu uzytkownika.
Dodatkowo administrator powinien mieć opcję "Wypłać wszystkim" której wybranie powoduje dla każdego użytkownika takie skutki jak kliknięcie "wypłać" a ponadto wygenerowanie tabelki:
login | Imię i nazwisko | nr konta | suma do wypłaty |
Plik *.txt linie oddzielone enterem, w każdej linii inny użytkownik, separator "|"
Oferty wykonania: piotr.krybus@orange.pl
P.S. Skrypt będzie wykorzystywany do zgodnej z prawem działalności.