Witam,
Tak wiem, też nie lubię takiego rozwiązania ale tutaj mi chodzi i sekundową planszę z logo, znalazłem coś podobnego
tutaj.
Należy kliknąć na przycisk "Do sklepu".
Oni też blikują linki.
Czyli jest link w obsadzeniu rel="nofollow" kierujący na
http://adres.pl/go/?go=numer_linku i pokazuje się plansza na sekundę z logo naszym a potem przekierowanie na link za pomocą...
I tu też jakie przekierowanie javascript onload czy zwykłe... hmm
Już wiem jakiej funkcji oni używają, zgrałem Total Commanderem
<meta http-equiv="Refresh" content="0;url=http://www.sklep.pl/link_do_produktu.html">
To chyba najlepsze rozwiązanie.
Tak tylko pytanie za 100 punktów. Czy Google Stats widzi takie przekierowania jako przekierowania z danej domeny, a musi widzieć bo sklepy na bierząco badają ile posiadają przekierowań.
Inna wyszukiwarka używa javascript :
CODE
function timedRedirect()
{
window.location.replace('http://sklep/p107066/');
}
function doRedirect()
{
setTimeout( "timedRedirect()", 2*1000 );
}
<script type="text/javascript">
function timedRedirect()
{
window.location.replace('http://sklep.pl/p107066/');
}
function doRedirect()
{
setTimeout( "timedRedirect()", 2*1000 );
}
</script>
</head>
Ceneo używa przekierowania aspx :
ceneo.pl / GotoURL.aspx?accountProductID=7131627&url=http%3a%2f%2fx-kom.pl%2findex.php%3fshow_prod%3d31791%26_ssk%3d%26_spl%3d33%26_ih%3d
Która metoda najlepsza??