Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Studia w Wielkiej Brytanii
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
in5ane
Cześć, chciałbym się dowiedzieć trochę informacji na temat studiowania w Wielkiej Brytanii. A więc, po pierwsze chciałbym się dowiedzieć, jakie polecacie dobre uczelnie (najlepiej w Londynie). Kolejną sprawą jest rekrutacja. Ogólnie chciałbym studiować coś związanego z informatyką (programowanie itp.). Na jakiej zasadzie odbywa się rekrutacja, jakie przedmioty liczą po ukończeniu liceum, jakie przedmioty na maturze i co z moim językiem angielskim. Czy przyda się moje portfolio? Jestem programistą stron internetowych i posiadam takie. Kolejną rzeczą, jak mam się zapisać do takiej uczelni. Następną rzeczą są wydatki na zakwaterowanie (właśnie, gdzie?) oraz na wyżywienie i ewentualne imprezy (czyt. życie studenckie). Chciałbym się również dowiedzieć na temat wszelkiego rodzaju stypendiów (czy to dla rodzin z mniejszymi zarobkami, czy to dla studentów z dobrymi wynikami itp.). Jak z pracą? Czy można sobie dorabiać? Na razie interesuje mnie chyba tyle.

Proszę o odpowiedź na moje pytania, a nie odsyłanie do jakiś stron, bo przejrzałem ich wiele i nic ciekawego się nie dowiedziałem.

Pozdrawiam i czekam.
Jabol
Znajoma interesowała się możliwością Erasmusa w WB w Londynie i wyszło jej, że potrzebowałaby ponad 2000 EUR miesięcznie na utrzymanie. Miasto jest ponoć bardzo drogie, szczególnie zakwaterowanie. Inna sprawa, że pewnie miała troszkę większe od Ciebie wymagania. Ale na pewno potrzebowałbyś dobrego źródła utrzymania.
in5ane
Poza tym, że wziąłbym kredyt studencki (brytyjski), chciałbym sobie dorabiać, no i rodzice też by trochę kasy zapewnili.
nasty
A czemu akurat UK?
vokiel
Może Szkocja? Miasteczko Dunde, uczelnia Abertay, kierunek Computing and Engineering Systems, specjalizacje np: Computing & IT, Web Design czy inne.
Uczelnia jest dobrze przystosowana do zagranicznych studentów (i jest ich dużo), taki multicultural.
skowron-line