Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: studia-pytania o rekrutacje
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
aleo
witam

jestem dopiero w trzeciej technikum studia za dwa latka dopiero ale jak to w technikum trzeba sie samemu poduczyc bo inaczej kupsko biggrin.gif
nie wiem jak wyglada rekrutacja na studiach
chce isc tu na dzienne
http://www.ue.poznan.pl/pag/i/13006.php
wymagania to
KIERUNEK EKONOMIA

• język obcy nowożytny (angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski)
  • matematyka
  • geografia albo historia, albo informaty
i teraz moje pytanie czy tu chodzi o rozszerzone czy podstawowe jak to wygląda?
erix
A ciężko do nich napisać/zadzwonić...?
aleo
no pewnie ze nie ale to dopiero za dwa lata i tak pytam moze ktos z forumowiczow wie o co kaman:)
Daiquiri
Pytanie czy rozszerzona czy podstawowa jest co najmniej dziwne. Gdyż:
po pierwsze: to czy zostaniesz przyjęty na studia zależy od tego jak wypadniesz na tle innych (więc odpowiedź jest chyba dosyć oczywista),
po drugie: Biuro Rekrutacji:tel. 061 856 91 91 / rekrutacja@ue.poznan.pl mam zadzwonić i zapytać za Ciebie?

@up Możliwe, że ktoś z forumowiczów potrafi podróżować w czasie. Zapytaj, może znajdzie się w tej grupie ktoś życzliwy, kto skoczy na UE "za 2 lata" i zerknie o co kaman smile.gif
bogdan89
Nie wiem czy na wszystkich uczelniach jest tak samo, ale jak ja się tym interesowałem 2 lata temu to punkty z matury rozszerzonej mnożyło się x2,5, dodawało się resztę punktów (np.: za oceny, za maturę z angielskiego, konkursy, olimpiady) no i wychodziła suma punktów rekrutacyjnych wg których studenci są przyjmowani. Punktów z matury na poziomie podstawowym się nie mnożyło, więc bardziej opłaca się ledwo zaliczyć rozszerzoną niż dobrze napisać podstawową.
Jak dobrze poczytasz tam na stronie pewnie też znajdziesz tego typu informację.
kwiateusz