Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Opinia]Aparaty Cyfrowe
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Tobi
Witam

Ostatnio zaimponował mi jeden aparat cyfrowy przede wszystkim ceną i komentarzami o Nim. Mianowicie jest to Kodak CX 6200. Niestety nie znam się aż tak dobrze, aby wszystko samemu ocenić: zalety, wady i uwagi dotyczące sprzętu. Dlatego proszę Was o opinię o Tym apracie, wymienienie jego wszelakich zalet, chociażby najmniejszej wady oraz uwag do tego sprzętu. A także czego on nie ma, co jest przydatne w tego typu sprzęcie. Daję kilka przydatnych linków:

http://www.aparatycyfrowe.pl/index.php?dz=...opis&id=kod6200
http://wwwpl.kodak.com/PL/pl/digital/digit...onsumerCX.shtml
Jojo
Akurat tak się składa, że posiadam taki aparat w domu. Szczerze mówiąc jest to odpowiednik zwykłej "idiot-camery" winksmiley.jpg . Zwykły analogowy aparat o podobnych funkcjach kosztuje około 50zł.

Jeśli chodzi o zalety tego aparatu to niewątpliwie największą jest cena. Ale IMHO na tym lista zalet się kończy.
Jeśli chodzi o wady:
:arrow: Dość drogie karty pamięci (myślenie, że 8MB pamięci spokojnie wystarczy jest błędem).
:arrow: Brak możliwości zmiany czasu naświetlania, przysłony, balansu bieli, lub jakichkolwiek parametrów ekspozycji.
:arrow: Obudowa nie sprawia wrażenia solidnej. Jak pierwszy raz wziąłem go do ręki, to wydawało mi się, że trzymam odpustową zabawkę.
:arrow: Dołączone oprogramowanie próbuje być mądrzejsze od użytkownika (nie wiem jak Ciebie ale mnie to maksymalnie wku**** winksmiley.jpg ).

Gdybym miał doradzić komuś zakup aparatu cyfrowego, to nie poleciłbym mu tego modelu. Choćby dlatego, że dokładając 200-250 zł można już kupić (co prawda używany) aparat o klase wyższy. Poszukaj czegoś na Allegro. Niedawno kumpel kupił Canona A40 w idealnym stanie za niecałe 600zł.
FiDO
Ja rowniez polecam dolozenie do czegos lepszego.