Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: pracocholizm
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
patrycjusz
Witam,
od kilku miesięcy pracuję bardzo intensywnie, jestem młodym człowiekiem, zdrowym - nigdy nie miałem zbyt dużych problemów zdrowotnych, nigdy wcześniej (a zawodowo pracuję już od ponad 3 lat, nie licząc przerwy 12 miesięcy w trakcie której odbywałem służbę) nie czułem że praca aż tak mnie pochłania. Czym się to objawia ?
- potrafię siedzieć nocami przed projektem a w ciągu dnia pracowac drugie tyle,
- nie potrafię odpoczywać, wyjeżdżam czasem ze znajomymi gdzieś ale moje myśli bardzo często błądzą wtedy wokół ostatniego projektu tabeli w bazie winksmiley.jpg
- w momencie kiedy nie pracuję nie mam energii takiej jak jeszcze kilka lat temu w wieku młodzieńczym worriedsmiley.gif ale energia ta wraca po części jak pracuję worriedsmiley.gif
- kawa, kawa i rano w drodze do metra snickersy popijane red bullem, w drodze między klientami/spotkaniami kebab popijany redbullem worriedsmiley.gif
i kilka innych ale te mnie najbardziej zafrapiły, już nie wspominam tutaj o takich elementach jak to że moii bliscy zwracali mi uwagę na to że dużo pracuję worriedsmiley.gif
Ale też jednak nie jest aż tak źle bo w miare wcześnie wydaje mi się dostrzegłem ten problem i już szukam rozwiązań (da sie mnie uratować - wiadomość dla tych co myśleli odwrotnie = konkurencja aaevil.gif ), i obecnie staram się funkcjonować w miarę normalnie smile.gif Ale mam wrażenie jakby zaciął się mi silnik, jakby moje akumlatory ktoś przełączył z silnika który napędział moje życie prywatne na moje życie zawodowe
Chciałbym usłyszeć czy wy sami mieliście taki problem, u siebie albo obok siebie, czym sie objawiał, do kogo się skierować i co wykonywaliście aby sobie (inni wam , inni innym tongue.gif) pomóc.

Pozdrawiam patS

P.S.
zaznaczam iż niechodzi z mojej strony o jednorazowy efekt jednej grubej roboty tongue.gif i szaleństwa na punkcie zarobków winksmiley.jpg
GrayHat