Mam nadzieje że jest ktoś w stanie mi pomóc rozwiązać problem ze skryptem do aktualizacji stanów magazynowych.
Otóż sklep stoi na home.pl i tutaj jest problem... (od administatorów jedyne czego się dowiedziałem to żeby przenieść na inny pakiet hostingowy

Moje wypociny ponizej i jako że jestem laikiem w programowaniu to nie bardzo wiem jak go zoptymalizować lub podzielić na części aby wykonywały się jedna po drugiej (np podzielic plik xml i jeden po drugim parsowac, plik zawiera około 10 000 produktów ~10mb).