Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: TIME OUT lub CPU LIMIT skryptu
Forum PHP.pl > Forum > PHP
tom3k21
Witam wszystkich smile.gif
Mam nadzieje że jest ktoś w stanie mi pomóc rozwiązać problem ze skryptem do aktualizacji stanów magazynowych.
Otóż sklep stoi na home.pl i tutaj jest problem... (od administatorów jedyne czego się dowiedziałem to żeby przenieść na inny pakiet hostingowy tongue.gif ot tak pomocni są)... a mianowicie mają ustawione limity CPU (ok rozumie) ale także max_execution_time na ok 5min którego zmienić nie można :/ ale do sedna...

Moje wypociny ponizej i jako że jestem laikiem w programowaniu to nie bardzo wiem jak go zoptymalizować lub podzielić na części aby wykonywały się jedna po drugiej (np podzielic plik xml i jeden po drugim parsowac, plik zawiera około 10 000 produktów ~10mb).

1. <?php
  2. //error_reporting(E_ALL);
  3. header('Content-type: text/html; charset=utf8');
  4. include 'import_config.php';
  5. include 'import_functions.php';
  6. ?>
  7. <body>
  8.  
  9. <div id="information"></div>
  10.  
  11. <?php
  12.  
  13. $xmlfile = 'import/plik.xml';
  14.  
  15. if($xml = simplexml_load_file($xmlfile)){
  16. echo "<br>Załadowano poprawnie plik XML<br>";
  17. } else {
  18. echo "<br><span style='color:red'>Nie załadowano pliku XML, operacja została przerwana</span><br>";
  19. }
  20.  
  21. $total = mysql_result(mysql_query('SELECT COUNT(id_product) FROM ps_product'), 0);
  22.  
  23. $row2 = $productid = $instock = array();
  24.  
  25. foreach($xml->offers->offer as $entry)
  26. {
  27. $productid[] = $entry->id;
  28. if(!empty($entry->instock)){
  29. $instock[] = $entry->instock;
  30. } else {
  31. $instock[] = '0';
  32. }
  33.  
  34. }
  35.  
  36. $query= mysql_query("SELECT `id_product`, `reference` FROM `ps_product`");
  37. $row = mysql_fetch_assoc($query);
  38. while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
  39. $row2[] = $row;
  40. }
  41.