Mam problem z wyświetleniem wartości z bazy danych w tabelce. Wygląda to tak, jakby zapytanie było poprawne, w tabelce pokazuje mi, że powinny być wartości dla danego studenta a w rzeczywistości nic mi się nie wyświetla. Jestem początkującą osobą jeśli chodzi o PHP i nie do końca potrafię znaleźć gdzie jest błąd. Co prawda pokazuje mi błąd w komunikacie na zmiennej $emp, że jest niezdefiniowana.