Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [komentarze] oferty pracy na php.pl
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
jessica99
Jestem dopiero początkującą programistką php, jeszcze się uczę i nie podejmowałam żadnej pracy, ale w przyszłości zamierzam taką podjąć. Jednakże niektóre oferty na php.pl przyprawiają mnie o zawrót głowy, np. stale i wciąż ponawiana oferta pracy dla doświadczonego programisty za 10-12 zł netto. Wnioskuję, że nikt się nie zgłasza skoro autor wiele razy tę samą ofertę ponawia, ale nie ma się co dziwić....... Chodzi dokładnie o ofertę Dantego : 77958W Warszawie przy roznoszeniu gazety "Metro" dostaje się 10 zł netto za godzinę, więc hmmm....programista chyba liczy na więcej...... Skoro kolporter może zarobić za stanie i rozdawanie gazet 10 zł za godzinę to po co się męczyć?? Uczyć php i programować skoro ma się dostać taką marną kasę jak za pracę dorywcząquestionmark.gifquestionmark.gif
Wydawało mi się, że na takim portalu nikt nie będzie takiej chałtury proponował.
mike
Forum jest tylko platformą. Nie da się zmusić ludzi do publikowana tylko dobrych ofert.
Niestety. Choć czasem bardzo chciałbym wywalić połowę z zamieszczanych tam ofert, to tego nikt nie zrobi bo to byłaby zbyt duża ingerencja w wolność słowa na forum.

Oczywistym jest z drugiej strony że na takie oferty nikt nie odpowiada bo to śmiecie nie oferty.
Tak jak ta wspomniana przez Ciebie. Śmieszne po prostu.

Nie mniej jednak i takie badziewia są ważne. Pozwalają się rozejrzeć, których firm unikać.
Ostatni oferty pokazują że jeśli chcesz zarobić normalne godne pieniądze to na przykład firmę DANTECH już skreślasz winksmiley.jpg

Nie wykluczam, że może w przyszłości oferty takie powinny być moderowane.
(to moja prywatna opinia)
skowron-line
Z tym 10zl/h za roznoszenie gazet to troche przesadzilas bo za roznoszenie metro dostaja 4zl/h
jessica99