Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Logowanie php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
radexon
Witam :-)

Jestem początkujący w php

I chciałbym zrobic zeby był skrypt logowania php. I żeby dla każdego użytkownika wyświetlała sie inna strona .

Tzn dla użytkownika roman otworzy się roman1.htm a dla zenek53 otworzy sie zenek.htm

I wiem że to trudne pewnie ale czy dałoby się tak zrobic żeby adres był maskowany i że tylko przez logowanie da się wejśc na daną strone.Ale to juz nie musi byc

Głównie mi chodzi o te logowanie smile.gif

Bo mam zamiar zrobic system WYWIADÓWKA ONLINE dla mojej szkoły.I na początek coś łatwego bym chciał a potem coś z bazą MYSQL że nauczyciele by mogli dodawac oceny prze zlogowanie a nie upload plików.Bo tym sie ADMINISTRATOR nowy będzie zajmował
strife
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=40608

questionmark.gif
radexon
dzieki wielkie STRIFE smile.gif

skrypt jest świetny.Tylko mam problem bo go wrzuciłem na serwer te pliczki twojego dzieła i daje adres i nie odpala.Mam zmienic rozszerzenie tych plików na inne czy jak ?

Bo wogóle jak klikna na jakąs stronę lub dam linka bezpośrednio to widzę źródło danej podstrony.

Dodam że serwer obsługuje pliki php.Bo wrzucalem forum galerię i działało bez problemu i do tego były oparte one o mysql.
strife
Cytat(radexon @ 2006-04-10 21:49:46)
Bo wogóle jak klikna na jakąs stronę lub dam linka bezpośrednio to widzę źródło danej podstrony.

Czy przypadkiem te pliki nie mają rozszerzenia *.phps ? Jeżeli tak zmień na *.php oczywiście. smile.gif

Co do adresu, skrypt się odpala za pomocą main_page.php. Jeżeli chcesz aby się od razu odpalał to możesz, zmienić jego nazwę na index.php. Jednak pamiętaj, że po takiej operacji musisz też zmienić zawartośc pliku user_page.php ponieważ w niektórych miejscach odwołuje się do main_page.php.

Pozdrawiam!
radexon
dziwne zrobiłem tak jak trzeba tongue.gif