Jestem raczej zielony w php i MySQL, zatem mam do Was prośbę. Załączam jeden plik ze skryptu, z którego korzystam i chciałbym w nim zmienić jedną rzecz - mianowicie wynik z bazy danych (artykuły) wyświetlany jest rosnąca - tj. najstarsze artykuły są na samej górze na pierwszej stronie, a żeby zobaczyć nowe, to trzeba przejść na ostatnią stronę... Chciałbym, aby było odwrotnie - tj. żeby najnowsze artykuły wyświetlane były od razu na samej górze, na pierwszej stronie, a na samym końcu były najstarsze artykuły. Bardzo Was proszę, pomóżcie mi zmodyfikować ten kod, bo już się z nim męczę przez dłuższy czas i bez rezultatu