Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Przekształcenie kodu PHP5 na PHP4
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
G.R.
Nie chcę iść na łatwiznę, ale mam bardzo mało czasu (nawet na zarejestrowanie się na forum i wrzucenie posta w temacie, do którego się odwołuję). Nie znam się (jeszcze) na OOP, a tym bardziej na różnicach między implementacją w PHP4, a PHP5. Potrzebuję użyć prostego frameworka napisanego przez Hwao (link poniżej), ale na serwerze mam PHP4... Proszę o pomoc w przerobieniu kodu na PHP4.

http://forum.php.pl/index.php?showtopic=42530

Będę bardzo wdzięczny za pomoc, za którą z góry dziękuję!
mike
Tego też nie miałeś czasu czytać: Tematyka i zasady panujące na forum Przedszkole?

Przepisanie tego na PHP4 to w rzeczywistości napisanie wszystkiego od nowa, inaczej, co jest totalnie poronionym pomysłem, bo nie ma sesnu uwsteczniać dobrego kodu.

Lepiej poszukaj fraeworka pod PHP4 (na przykład Mojavi 2.0 lub CakePHP) lub zainstaluj PHP5, co jest najprostszym i najlepszym wyjściem.
hwao
http://hwao.be/poligon/framework-php4.zip

Na szybko zrobione, chociaz php4 nie pisalem juz z 2 lata (tak mi sie wydaje smile.gif ). Testowane działa...

Zostało przerobione na php4 tylko to co bylo w tamtej paczce podstawowej, WebRequest (dodatek) pozostaje nadal w wersji php5.

Nie wiem naprawde poco Ci to na php4... Od dłuższego czasu rozwijam ta wersje na php5 i juz doczekala sie z 3 wersji smile.gif Narazie tylko nie mam czasu przedstawic kodu.
G.R.
hwao dzięki wielkie za zainteresowanie smile.gif

Pewnie napisałem wcześniej niejasno - przedstawiłeś kod WebControllera, a mi chodziło o WebRequesta z wątku, do którego zamieściłem wcześniej link rolleyes.gif ...

Ps.
Potrzebny jest mi kod w PHP4, ponieważ firma hostingowa, gdzie mam konto, zbiera się już kilka miesięcy, żeby zainstalować PHP5... angrysmiley.gif Muszę wyjechać i nie mam czasu, żeby przenieść konto gdzie indziej... Innymi słowy - rozwiązanie na załatanie dziury winksmiley.jpg