UWAGA!
----------
Zlecenie już nie aktualne - odp. osoba została wybrana.
Dziękuje za nadesłane oferty.
----------


Informacje ogólne o sklepie:
Sklep ma działać na dwóch bazach danych. Jedna baza przechowuje jedynie dane o klientach, druga zaś o asortymencie sklepu.
Sklep ma być zgodny z w3c i być oparty o CSS
Oprawa graficzna dla sklepu jest gotowa (PSD) i będzie dostarczona wykonawcy.

Po stronie klienta:
Możliwość dokonania zakupu bez potrzeby logowania.

Możliwość wyboru sposobu dostawy (z Panelu Admina ustalamy ich cenę, a na stronie koszyka cena ta ma być dodawana do wartości zamówienia + opcja powyżej np. 100zł dostawa gratis)

Będzie opcja wyboru ozdobnego opakowania (za dodatkową opłatą) - ma doliczać ja w koszyku jeśli przy zakupie klient wybrał taka opcję.

Możliwość podania innego adresu (niż ten podany przy rejestracji) na jaki ma być wysłany towar.

Maja być ciasteczka tak by sklep pamiętał zalogowanego klienta i te nie musiał się znów logować

Po zalogowaniu na swoje konto klient będzie mógł:
- edycja danych osobowych (podanych przy rejestracji)
- moje zamówienia (czyli zamówienie które są aktualnie realizowane)
- historia zamówień (pokazuje zamówienia zrealizowane wcześniej)
- koszyk (koszyk działa jako przechowalnia po zalogowaniu i dodaniu czegoś do koszyka, lista tych rzeczy [z możliwością usunięcia, jednej lub wszystkich] musi być widoczna nawet jeśli klient "wyjdzie" ze sklepu)

Możliwość zakupu jednego produktu lub odrazu całego kompletu (wcześniej zdefiniowanego w P.A.)

Szukanie:
- Proste wpisujemy w okienko frazę i szuka lub wybieramy z listy "szukanie przez producenta"
- Zaawansowane osobna strona gdzie możemy podać cenę od do, producenta, rozmiar, i kilka innych atrybutów.
ma szukać też w treści stron informacyjnych nie tylko produktów


Po stronie sklepu (Panel administracyjny [P.A.]):
Najważniejsze funkcje:
- Dodawanie / usuwanie / edycja produktu
- Tworzenie kompletów
- Dane klientów z możliwością edycji
- Newsletter
- Menu z kategoriami i podaktegoriamii
- Edycja profilu (zmiana danych zalogowanego użytkownika)
- Tworzenie użytkowników, z różnymi prawami dostępu przez Admina
- Edycja strony startowej (zmiana głównego obrazka i pole do wpisania kodu HTML [by móc stworzyć mapę odsyłaczy])
- Dodawanie / edycja / usuwanie stron informacyjnych
- Dodawanie i usuwanie zdjęć (zdjęcia można będzie potem wstawiać do stron informacyjnych)
- Zamówienia (pokazuje listę zamówień w realizacji)
- Historia zamówień (z możliwością przeszukiwania)

Najważniejsza funkcja.

Dodawanie produktu:
- nazwa produktu
- producent (wybierany z listy - ale w panelu ma być możliwość edycji tej listy)
- możliwość dodania produktu do kilku kategorii naraz
- Zaznaczamy czy jest to nowość, promocja, wyprzedaż (wg. tego też będzie sortowanie na stronie zaawansowanego wyszukiwania)
- podajemy cenę
- miejsce do wpisania opisu produktu (nie wymagam WYSIWYG może być z BBcode)
- dodanie zdjęcia produktu (skaluje duże zdjęcie do zdefiniowanego rozmiaru + tworzy miniaturę)
- ustalenie koloru, rozmiaru i dostępności bielizny* (zależne od siebie przy jednej z dostępności)


* - mamy 3 terminy dostępności produktu
w 24h
do 3 dni
do 7 dni

dostępność w 3 i 7 dni jest prosta
mamy listę kolorów i rozmiarów i one NIE są ze sobą powiązane.
zaznaczamy odp. kolory, rozmiary i one mają wszystkie mieć tą sama dostępność (3 lub 7 dni w zależności dla jakiej dostępności je zaznaczaliśmy)

dostępność w 24h
a więc tu z listy wybieramy najpierw rozmiar dla danego rozmiaru możemy wybrać kilka kolorów i dla tych kolorów wpisujemy ilości sztuk jakie mamy - dodajemy taki zestaw danych
i znów możemy wybrać kolejny rozmiar i dla niego kilka kolorów i ilości - dodajemy
itd. aż dodamy to co chcieliśmy.

jedne dodawany produkt może mieć opcje z wszystkich 3 rodzajów dostępności.

Aha i ważne by po kupieniu produktu 24h system sprawdzał. ilość jaką wziął klient i porównać z ilością 24h jeśli ilość klienta będzie wieksza bądź równa ilości 24h to automatycznie usuwa możliwość kupienia w 24h i pozostawia jedynie inne dostępności (ale to po KUPIENIU a nie dodaniu do koszyka).

Oczywiście integracja z systemem płatności (prawdopodbnie Allpay ? jeszcze sprawdzamy jedną inną ofertę).

Swoje oferty prosze wysyłać na mój adres e-mail, podany poniżej.
Kontakt do mnie: krzysztof.morawski [at] morekart.pl
(przez najbliższe 3 dni będe poza miastem i na wszelkie wiadomosci odppowiem po 11.11)

Najchętniej nawiązałbym współprace z osobą z Wrocławia gdyż strona będzie praktycznie na pewno rozbudowywana z czasem o kolejne elementy. Jednak lokalizacja będzi jedynie atutem i nie jest wymagana.