Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [joomla] poprawność skryptu php
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Systemy portalowe i CMS'y
alex51
Witam
Jestem emerytowanym nauczycielem muzyki i prowadzę serwis muzyczny, oparty na Joomla. Wykorzystuje w nim komponent com_docman do gromadzenia i publikowania różnych materiałów muzycznych np. plików midi lub z zapisem nutowym.

Aby usprawnić procedurę aprobowania i publikowania każdego pliku wstawianego przez użytkowników korzystam ze specjalnie do tego przygotowanego komponentu. Dzięki niemu mam wgląd w tabelkę przedstawiającą aktualnie dodane nowe pliki i mogę w niej je zatwierdzać. Przynajmniej teoretycznie, ponieważ publikowanie nowych plików wymaga 2 operacji, najpierw aprobaty a następnie opublokowania. Te dwie operacje miały być "załatwione" jednym przyciskiem w tabeli: w kolumnie Status, przycisk Nie opubliko.

Za tą operację odpowiada poniższy fragment kodu php.

1. // STATUS PLIKÓW //
  2.  
  3. if($rows->published==0)
  4. {
  5.  
  6. echo"<td width='10%'><center><a href=";
  7. ?>
  8. <?php echo sefRelToAbs("index.php?option=com_docman&task=doc_publish&gid=$rows->plik"); ?>
  9. <?
  10. echo"><FONT COLOR='red'> Nie opubliko. </font></a></center>";
  11.  
  12. }
  13. else
  14. {
  15.  
  16. echo"<td width='10%'><center><a href=";
  17. ?>
  18. <?php echo sefRelToAbs("index.php?option=com_docman&task=doc_unpublish&gid=$rows->plik"); ?>
  19. <?
  20. echo"><FONT COLOR='green'> Opublikowany </font></a></center>";
  21. }

Niestety nie działa, pokazując brak uprawnień. Nie mogąc liczyć na pomoc autora w/w skryptu i mimo kompletnej ignorancji w w/w temacie postanowiłem sam zmienić skrypt z kodem php zmieniając wygląd tabelki i zamiast jednego polecenia, robiąc 2 oddzielne dla aprobaty i dla publikacji.

poniżej zmieniony kod.

1. // A K C E P T U J //
  2.  
  3. if($rows->published==0)
  4. {
  5.  
  6. echo"<td width='5%'><center><a href=";
  7. ?>