Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Eclipse PDT: java.lang.illegal.argument.exception
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
ocochodzi
Nie wiedziałem gdzie umieścić pytanie dotyczące pracy z PDT. Na forum nie ma czegoś w rodzaju działu narzędzia i środowiska. W końcu padło na przedszkole - chyba dobrze bo dopiero zaczynam zabawe z Eclipse i jestem generalnie początkujący

Używam PDT 1.0 (Eclipse Europa) na localhosście pod Windows XP. Tworzę Workspace i dwa projekty. Jeden to prościutki skrypcik do przetostywowania pomysłów i nowych rzeczy, drugi to aplikacja simpleblog z książki "PHP i MySQL - projektowanie aplikacji". Mały projekcik uruchamiam, debuguję - wszystko działa. Gdy próbuje uruchomić simpleblog (index.php)wyskakuje komunikat: "Launching New_configuration reason: java.lang.illegal.argument.exception" i dalej nic się nie dzieje. Na PDT 0.7 z Eclipse 3.2 tego simplebloga dawało się uruchamiać. W miedzyczasie jedno z uruchomien Europy zakonczylo sie fiaskiem, a w logu był taki bład:

#
# An unexpected error has been detected by Java Runtime Environment:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x6d83dec5, pid=3304, tid=2416
#
# Java VM: Java HotSpot™ Client VM (1.6.0_02-b06 mixed mode)
# Problematic frame:
# V [jvm.dll+0x7dec5]
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
# http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp
#

Nie wiem czy ma to jakiś związek z trudnością uruchomienia projektu. Komunikat java.lang.illegal.argument.exception wygląda mi bardziej na wykrzaczenie się Javy albo Eclipsa a nie jakieś moje niedopatrzenie.

Nie znam się na Javie i Eclipse.

Czy ktoś wie w jakich okolicznościach powstają takie błedy?
nospor
Cytat
Na forum nie ma czegoś w rodzaju działu narzędzia i środowiska.
Kiepsko szukales. PRzenosze
DeyV
Spróbuj:

- Project -> Clean -> Clear all projects

Jeśli nie pomoże, albo nie będziesz mógł tego zrobić (za szybko się wysypie środowisko)
- usuń workspase
- usuń pliki i foldery