No dokładnie tak jak zostało przed chwilą napisane. Robisz tabelę łączącą tabele gracz i broń. W takich grach każdy item jest "osobny". Potrzebujesz więc jeszcze jednej tabeli, a w podsumowaniu tak:
- tabela gracze (to jasne)
- tabela bron_opisy, zawierająca opisy i charakterystykę broni
- tabela bron zawierająca dane broni istniejacej faktycznie w grze (kupionej w sklepie, dropniętej w lokacji etc). Każdy bowiem item w grze ma swoje unikalne id. Tu będzie więc id z tabeli bron_opisy, id z tabeli prefixy (jesli istnieje coś takiego u Ciebie), id z tabeli sufixy (analogicznie).
- tabela przypisująca daną konkretną broń (czy ogólnie item) do gracza.
To jakie zada w walce dmg etc określasz każdorazowo realizując algorytm walki pobierając odpowiednie charakterystyki z tabel bronie_opisy, prefixy, sufixy. łączysz JOINem i na podstawie otrzymanej tabeli złączonej masz dane do algorytmu.
@down: A bo w sąsiedniej zakładce mam akurat taką gierkę odpaloną