Ten temat co prawda nawiązuje do tematu, który poprzednio założyłem, ale dotyczy innego problemu więc zdecydowałem założyć osobny topic.
A więc tak, Request'em w koncu udalo mi sie pobrac plik JS.
Zastosowałem funkcję eval() w poniższy sposób:
Kod
eval(req_js.responseText);
Sprawdziłem czy działa - okazało się, że tak.... ale z jednym problemem.
Plik JS jest klasą zawierającą kilka metod, a w tym jedna, mianowicie battle.Animation(id) która wykonuje się kilka razy (tj. na samym koncu funkcja sprawdza czy skrypt "przeanalizowal" cala tablice - jezeli nie to ta metoda wywoluje sama siebie ponownie z innym parametrem 'id').
Niestety po pierwszym wykonaniu pętli "gubi" się gdzieś klasa battle. (battle undefined) i skrypt konczy swe dzialanie.
O ile ten plik (JS) dzialal dobrze, gdy byl normalnie wczytywany to przy zastosowaniu eval() cos sie chrzani.
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego?
EDIT:
Edytowałem temat gdyż odkryłem co się chrzani. Gdy podmienię
Kod
setTimeout('battle.Animation('+id+');', battle.Time);
na
Kod
battle.Animation(id);
To wszystko działa. Niestety to rozwiązanie mnie nie zadowala, gdyż głównym zastosowaniem tej klasy jest właśnie wyświetlanie tych wyników co określony czas a nie wszystko razem.