Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][JavaScript][I INNE] Muzyka w tle strony
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Sotery
Na wstępie wiem, że większość uważa muzykę w tle za głupi pomysł, ale chcę spróbować.

Problemem jest to, że chciałbym aby muzyka była w tle - zero włączników i wyłączników (owy znajdował by się w edycji profilu i po zaznaczeniu "Wyłącz" po przez odwołanie do bazy kod byłby ignorowany).

Odpada Flash, bo on się przeładowuje po odświeżeniu, a ja chcę aby muzyka grała, aż użytkownik opuści całkowicie stronę.
A jako, że ma być to muzyka w tle dodatkowe okienko też nie bardzo jakoś mi odpowiada : /

Myślałem coś o ciasteczkach, ale tu jestem zielony...
Dało by się coś wykombinować, czy mam se z tym od razu dać spokój questionmark.gif

PS. Szukałem i znalazłem podobne tematy, ale tam są tylko skrypty, które przestają odtwarzać dźwięk po odświeżeniu strony.
wookieb
Cytat
czy mam se z tym od razu dać spokój questionmark.gif

Tak.

1) Muzyka na stronie to najdurniejszy pomysł
2) Bez użycia flasha nie da się.
3) Jak ty sobie wyobrażasz odtwarzanie muzyki podczas odświeżania strony?
Cytat
A jako, że ma być to muzyka w tle dodatkowe okienko też nie bardzo jakoś mi odpowiada : /

4) Cudów to ty nie wymagaj.
5) Możesz poprosić użytkownika o ściągnięcie muzyki i odtwarzanie jej w kółko podczas oglądania strony biggrin.gif Równie beznadziejny pomysł jak muzyka w tle tongue.gif biggrin.gif Heheh
6) Da się we flashu. Co sekunde zapisujesz w storagedata minute ostatnio odtworzonej piosenki i potem od tego momentu ją włączasz.
Sotery
Więc dam se spokój tongue.gif
Terminator3
a ja ci podpowiem że jest coś takiego jak ramka ale nie znam kodu musisz go sobie sam poszukać.
erix
I co po samej ramce? tongue.gif
SzamanGN
Witam,
Jest bardzo proste rozwiązanie twojego problemu: AJAX.
Po wejściu na stronę zainicjuj odtwarzanie dźwięku, a za pomocą AJAXa dynamicznie zmieniaj zawartość strony bez jej odświeżania.