Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MYSQL] problem za logowaniem użytkownika
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
bungo
Witam

Jestem zupełnie "zielony" w dziedzinie MYSQL więc proszę o wyrozumiałość. 

Zainstalowałem sobie program MySQL Administrator i zalogowałem się jako root. Utworzyłem nowego użytkownika i chciałem się zalogować na jego konto, ale otrzymałem następujący komunikat;

"Could not connect to host '127.0.0.1'.
MySQL Error Nr. 1045
Access denied for user 'luke'@'localhost' (using password: YES)

Click the 'Ping' button to see if there is a networking problem."

Znam angielski i wiem, co to oznacza, ale nie jestem w stanie rozeznać co zrobiłem źle, że nie mogę się zalogować. więc proszę o poradę. Z góry dziękuję.
isso
ale w jaki sposób Ty się tam logowałeś? poprzez phpmyadmin? czy poprzez mysql_connect ? czy jakkolwiek inaczej?
bungo
Zainstalowałem sobie program MYSQL Administrator i za pomocą tego programu zalogowałem.

Zalogowałem się na konto root. Stworzyłem nowego użytkownika za pomocą tego programu. Wylogowałem root i próbowałem zalogować się na konto nowego użytkownika, ale nie mogłem , bo otrzymałem powyższy komunikat o błędzie.
plurr
Moze problem tkwi tutaj:

zmien hosta z localhost na 127.0.0.1 i zobacz.
Jeśli używasz phpmyadmina to wejdz do bazy mysql, tabelki user i dodaj odpowiednie prawa.
isso
hmm no patrząc tylko i wyłącznie na odpowiedź programu można łatwo wpaść na to, że albo podajesz złego użytkownika i/lub złe hasło smile.gif spróbuj ponownie zalogować się jako root... sprawdzić ustawienia uzytkownika zmien/popraw haslo i spróbuj jeszcze raz. A jak nie to spróbuj użyć phpmyadmin ...
bungo
Mam ustawiony na 127.0.0.1 i dalej nie chce mnie zalogować:(
piotrooo89
a ustawiłeś odpowiedniego użytkownika? nadałeś mu odpowiednie prawa? chodzi mi o użytkownika luke
bungo
Były dwie kolumny 

Assigned privileges oraz Available privileges. 

I przeniosłem z available do assigned i też nic z tego.
mansz6
mam podobny problem