Jestem samoukiem który powoli próbuje zrozumieć funkcjonowanie aplikacji w oparciu o php i mysql. Mój problem przedstawia się następująco.
Posiadam kilka baz w MS ACCESS 2003 wiec zastosowałem do konwersji tych baz darmowy programik Access to MySQL dzięki niemu przekonwertowałem bazy do MySQL mam zainstalowanego XAMPP i gdy odpalam phpMyAdmin i przeglądam zawartość po konwersji widzę że całość została przekonwertowana razem z polskimi znakami jak ą, ś, ć, ż, ź, ó. Do prezentacji danych z tych baz używam prostego programiku PHP Generator for MySQL który automatycznie generuje mi skrypt w PHP do prezentacji danych na stronie WWW. Lecz tutaj pojawia się problem bo na stronie www w miejscach gdzie są polskie znaki ą, ś, ć, ż, ź, ó. pojawiają się znaki zapytania (?) nic nie pomaga zmiana kodowania strony w przeglądarce. Kodowanie bazy w MySQL jest UTF_8_general_ci
Co trzeba zrobić by na stronie wyświetlały się normalnie polskie litery
oto ten skrypt