Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Kilka Skryptów
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
KrzysiekKCN
Witajcie. Jestem grafikiem, znam też css i tworzę stronę www o grach rpg, o PHP nie wiem zbyt wiele. a to co wiem to na pewno nie wystarczy to stworzenia skryptu.

1. Potrzebuje skryptu który by wczytywał z pliku gry artykuły, tylko że jest jeden mały fant...
W tym pliku by były 3 akapity <P>, każdy by miał swoje własne id np. <p id="tytul"> <p id="podtytul"> <p id="tresc">.
I na stronie też mam 3 osobne divy. I nie wiem jak to rozwiązać ze po kliknięciu w link np.
<a href="?subtopic=witch">Witcher</a> wczyta się podzielony plik witch.php z folderu gry.
Z tym podzieleniem mam na myśli jakieś 3 instrukcje w PHP które wczytają osobno tytuł, podtytuł, i treść z jednego pliku.
Coś w tym stylu jak <?php include('plik.php') ?>. Żebym mógł to wstać w dany div.

1. <div id="rabar"><div id="txt1">Tutaj instrukcja nr. 1 wczytująca tytuł</div></div>
  2. <div id="rabar2"><div id="txt2">Tutaj instrukcja nr. 1 wczytująca pod tytuł</div></div>
  3. <div id="rabar3">
  4. Tutaj instrukcja nr. 1 wczytująca treść
  5.  
  6. </div>

2. logowanie na stronie, nie chodzi mi o pisanie nowego skryptu lecz o podpięcie mojego panelu logowania pod panel na forum. Żeby można się było zalogować od razu na stronie, zalogowanie dało by też możliwość do dodawania komentarzy przy newsach oraz wysyłanie własnych artykułów(czyli blokada do podstrony np: add_art.php)
Mam też Panel Użytkownika i gdy się w niego wejdzie powinno wyszukiwać czy jest się zalogowanym czy nie jak nie to pojawi się panel logowania a jeśli user jest zalogowany to pokaże mu wszystkie opcje jakie są na forach.

3. System newsów, z możliwością dodawania komentarzy. Ja mam jeden taki ale prawdopodobnie nie będzie pasował do powyższych skryptów.

4. Na niektórych stronach widziałem okienko "Ostatnio na Forum"
I były tam wymienione najnowsze tematy.
Umiecie coś takiego zrobić?