Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skrypt rejestracji i logowania
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Naiki
Witam mam gotowe skrypty logowania i rejestrowania się tu jest plik do skryptów http://www.sendspace.pl/file/47906badd32b1900442e448 i mój problem jest taki ze jak na mojej stronie cytryna.ugu.pl chce się zarejestrować to nie mam bazy danych MySQL i co musze w tym przypadku zrobić mam niby baze danych na mysql1.ugu.pl ale to jakos nie działa a moze jak dodac jakis plik do tej bazy w skrypcie do rejestracji pomóżcie proszę jestem w tym zielony:(.
Kildyt
Skoro jesteś w tym zielony to założyłeś topic w nieodpowiednim dziale.
Poczytaj o podstawach łączenia się z bazą danych.
Podaj jakie błędy skrypt wypluwa. Spróbujemy w miarę możliwości ci pomóc.
Naiki
Czytałem o bazie danych ale nie dużo zrozumiałem.

Tu skrypt rejestracji na mojej stronie
  1. <?php
  2.  
  3. require('conn.php');
  4.  
  5. if (isset($_POST['konto']) and isset($_POST['password']) and isset($_POST['password2']))
  6.  
  7. {
  8.  
  9. if ($_POST['password']==$_POST['password2'])
  10.  
  11. {
  12.  
  13. $konto = mysql_real_escape_string (trim($_POST['konto']));
  14.  
  15. $password = sha1(md5(mysql_real_escape_string (trim($_POST['password']))));
  16.  
  17. $ile =mysql_query("SELECT * FROM `user` WHERE login = '$konto'");
  18.  
  19. $ile = mysql_num_rows($ile);
  20.  
  21. if ($ile==0) {
  22.  
  23. $zapytanie="INSERT INTO user (login,password,online) VALUES('$konto','$password', '0')";
  24.  
  25. mysql_query($zapytanie) or die("Wystąpił błąd" );
  26.  
  27. echo('Konto '.$konto.' zostalo utworzone');
  28. header('http://www.cytryna.ugu.pl');
  29.  
  30.  
  31.  
  32. }
  33.  
  34. else
  35.  
  36. {
  37.  
  38. echo("Taki uzytkownik juz istnieje. Kliknij wstecz aby zarejestrowac sie ponownie");
  39.  
  40. }
  41.  
  42. }
  43.  
  44. else echo ("Podane hasla nie zgadzaja sie");
  45.  
  46. }
  47.  
  48. else{
  49.  
  50. ?>