Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Technologia Wysyłania SmSów!
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
_Martin_
Witka.

Natkneło mnie coś dzis i wpadł mi do głowy pomysł.

Czy korzystając z darmowego skryptu wysyłania darmowych sms'ów, który znalazłem nie ważne jaki chodzi o technologie mógł bym go użyć do wysyłania automatycznych sms;ówy

Czyli?
>> Pisze skrypt uruchamiam w cronie date wysłania sms'ów i zabezpieczenie np 1 SMS na 15 minut w razie spamu zacinki ect..
I Uruchamiam class i funkcje wysyłania ręcznie po przez crona, z ustawieniami gotowymi żeby np co parę godzin wysyłał sms'a z pewną informacja którą załączę w polu "Message"

Jest to jakoś "Prawnie legalnie" -//srr nie znam się na prawach wiadomości i czy to by mogło się sprawdzić, gorzej bo nie testowałem czy on (skrypt i pozostałe) ma tokenki tongue.gif

Pozdrowionqa i zapraszam do wypowiedzi!
pablo89pl
Cytat(_Martin_ @ 9.02.2010, 09:55:05 ) *
I Uruchamiam class i funkcje wysyłania ręcznie po przez crona,
Pozdrowionqa

uruchamiasz wysyłanie ręcznie poprzez crona ? a czy przypadkiem to demon crona nie uruchamia automatycznie skryptu?

Stosuj interpunkcję w wypowiedziach, bo ni chu chu, nie idzie Cię zrozumieć
_Martin_
Plasiam Jo pisza trocha po ślasku troszeczke po polsku i skrótami kazdy sie domysli przeczytaj ze zrozumieniem kolego
Cron Jobs Oto chodzi! automatyczne cykliczne wykonywanie funkcji ;P Zajarzyliśmy ;D
emtiej
Cytat
Jest to jakoś "Prawnie legalnie"

Legalne to jest tak jak każdy spam, powinno się za takie coś zabijać, albo przynajmniej odcinać ręce sciana.gif
_Martin_
Ale to ma być wysyłane do mnie na mój numer zinformacją ze cos sie zrobiło np w godzinach 8-18 smile.gif
tvister
Jak pracowałem u providera internetowego to mieliśmy podpięty "taki" skrypt pod crona. Przeczesywał aktualne logi etc. w przypadku awarii spamował całą obsługę sieci. Więc jak widać się da smile.gif