Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Nie mozna wyslac maila ze strony
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Ratel
Witam po raz pierwszy na forum:)

Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu zwiazanego z wysylaniem ze strony wiadomosci na moje konto mailowe.
Zainstalowalem sklep prestashop na serwerze Active24 i podczas proby wyslania wiadomosci ze strony, pojawia sie taki blad:
mail() has been disabled for security reasons in MailSend.php on line 161:

A to wycinek sekcji z pliku i linia 161:
158 $headers = $headers->build();
159 $params = "";
160 if (!ini_get("safe_mode")) $success = mail($to, $subject, $message, $headers, $params);
161 else $success = mail($to, $subject, $message, $headers);

Jestem kompletnie zielony z tego tematu, ale na "chlopski rozum" nie wiem do konca, czy to jest kwestia PHP (linia wyglada tak jakby proces zakonczyl sie sukcesem wyslania wiadomosci), ale blad wskazuje na plik PHP wiec pytam w tym miejscu:)

Bede wdzieczny za informacje.

Pozdrawiam,
Jarek
piotrooo89
Witam na forum!

Proszę o zapoznanie się z panującymi tu zasadami zachęcam do zapoznania się zwłaszcza z http://forum.php.pl/regulamin.html#II.

Pozdrawiam.
Ratel
Athei, dziekuje za odpowiedz. Niestety narazie nie skorzystam z tego mailera poniewaz nie dam rady niczego z tym zrobic:( Myslalem, ze wystarczy gdzies cos dopisac i ruszy:)
Nie jestem tez pewien, czy mam mozliwosc jakiejkolwiek instalacji na wirtualnym serwerze - rozeznam to.
Co do bledu, to wiem, ze wskazuje na zabezpieczenia, ale dziwilem sie, ze jednak odwoluje sie do PHP. Jezeli to kwestia zabezpieczen, to mechanizm raportowania o bledach jest do kitu;)

piotrooo89, ok, przegladne jeszcze raz na spokojnie:)

Pozdrawiam,
Jarek
kamil4u
active24 ma swoją klasę do wysyłanie maili. Napisz do nich i poproś o przykładowy kod. Na ich podstawie w łatwy sposób będziesz mógł wysyłać maile.
Ratel
@Kamil4u, dziekuje za informacje - sprobuje cos z tym zrobic:)