Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript]ładowanie strony zakończone
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Artur9
a wiec mam cos takiego
function qq(){
var x = document.location.pathname="/life.php";
x.onload = pisz();
}

i chodzi o to zeby po zakonczonym ladowaniu strony wykonało mi kolejną funkcje
wookieb
Nie możesz w ten sposób podpiąć zdarzenia onload na strone ładowaną w ten sposób. W następnej stronie musisz użyć window.onload
Poza tym to co wyskrobałeś to nawet nie wiadomo co to jest. Przypisujesz onload do stringa?
Artur9
Cytat(wookieb @ 30.06.2010, 10:39:04 ) *
Nie możesz w ten sposób podpiąć zdarzenia onload na strone ładowaną w ten sposób. W następnej stronie musisz użyć window.onload
Poza tym to co wyskrobałeś to nawet nie wiadomo co to jest. Przypisujesz onload do stringa?

ja jestem bardzo początkującym ;p mugł bys mi wytumaczyć jak należy to zrobić
zeby po zakończonym ładowaniu strony wykonała mi sie funkcja??
skowron-line
Poczytaj o zdarzeniach onLoad i jak się je stosuje to będziesz wiedział. Chyba że za każdym razem będziesz inną funkcję wywołać po przejściu na nową stronę.
tehaha
użyj jquery ready()
wookieb
Cytat(tehaha @ 30.06.2010, 11:34:20 ) *
użyj jquery ready()

I jeszcze lightboxa (ze scriptacoulusa) niech zassa. A nóż się przyda...
tehaha
Cytat(wookieb @ 30.06.2010, 11:36:32 ) *
I jeszcze lightboxa (ze scriptacoulusa) niech zassa. A nóż się przyda...

no a czy funkcja ready nie działa tak, że jest wywołana po załadowaniu DOM?
thek
tehaha... Nie załapałeś sarkazmu winksmiley.jpg Po co dopinać do strony całą bibliotekę, skoro ma być zrobiony mały kod jedynie. Jeśli chcesz wymienić koło w samochodzie to też wykupujesz cały warsztat samochodowy? winksmiley.jpg
tehaha
nie... ale wydaje mi się, że dla osoby bardzo początkującej łatwiej będzie korzystać z biblioteki jquery, zwłaszcza, że do każdej funkcji są od razu przykłady w dokumentacji i wszystko jest ładnie wytłumaczone
wookieb
Cytat(tehaha @ 30.06.2010, 11:55:09 ) *