Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MySQL]Dodawanie podstrony
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
modzel2106
Witam. Chciałbym w swoi cms zrobić dodawanie podstron.Jestem początkujący nie wiem jak się za to zabrać...Mam listę

1. [/html]
  2. <ul style="list-style-type: circle;">
  3. <li><a href="projekt1.php">nr1</a></li>
  4. <li><a href="projekt2.php">nr2</a></li>
  5. <li><a href="projekt3.php">nr3</a></li>
  6. <li><a href="projekt4.php">nr4</a></li>
  7. <li><a href="projekt5.php">nr5</a></li>
  8. <li><a href="projekt6.php">nr6</a></li>
  9. </ul>

do listy miałby dodawać się koljny jej element czyli link do podstrony.Wszystkie podstrony mają ten sam szablon.Czytałem że da się to zrobić na zasadzie id do linków, jeżeli ktoś by mógł mnie nakierować jak podoałać temu zadaniu albo podać jakiś przykład, który pomoże mi zrobić te dodawanie podstron będę wdzięczny.
H4eX
Bez kursu php się nie obejdzie, na razie darowałbym sobie próbowanie, ale jeśli już to szukaj "podstrony php".
evolucja
Podobny problem:
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=149481
modzel2106
nie da się tego zrobić na podobnej zasadzie jak umieszczanie tekstu na stronce z bazy danych? to zrobić bym umiał.Dodaje nazwę nowej stronki treść stroni(czy treścią ma być html strony) aby fizycznie się stworzyła?
H4eX
Da się z bazy wczytywać treść strony, ale musi to być plik .php, ale odradzałbym ten pomysł, lepsze rozwiązanie to pliki. Było to setki razy, wystarczy poszukać.
modzel2106
czyli potrzeba funkcja która tworzy plik.php i to nie pusty tylko o zadanym szablonie...

przeglądałem gotowe cmsy ale nie widziałem tam opcji żęby zainportować tam swojego projektu strony interneytowej i na niej dokonywać zmian....jest coś takiego możliwe?
H4eX
Jest to możliwe przy pomocy formularzy. Czemu po prostu nie weźmiesz się do kursu PHP, HTML, MySQL?
kapuch
Cytat(H4eX @ 21.07.2010, 13:59:08 ) *