Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] nadawca w formularzach online
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
bl3kot
witam,

jestem kompletnie zielony ale admin strony zniknął bez śladu a musze szybko uruchomić formularz na stronie

jest tak - jest formularz na stronie - zapisy na konferencję i działa wszystko super - ja dostaje potwierdzenie zgłoszenia a wypełniający potwierdzenie

ale potwierdzenie przychodzi od powiedzmy super-strona.pl (to pojawia się w polu OD:), a ponieważ jest to nieaktualna nazwą potrzebuję to zmienić i tu się zaczynają schody bo nie wiem jak, nie wiem gdzie tego szukać

w 'skrypcie' wysyłającym jest coś takiego:

$headers = "From: ".GCI_CONST_ORDEREMAIL_FROM."\n";
$headers .= "X-Sender: <".GCI_CONST_ORDEREMAIL_SENDER_EMAIL.">\n";
$headers .= "X-Mailer: PHP\n";
$headers .= "X-Priority: 1\n";
$headers .= "Return-Path: <".GCI_CONST_ORDEREMAIL_RETURNPATH_EMAIL.">\n";
$headers .= "Content-Type: text/html; charset=utf-8\n";

tylko gdzie szukać tych GCI....? i jak zmienić ich wartość (jeśli dobrze kombinuję)

będę wdzięczny za pomoc
pozdrawiam,
blekot
darko
Dokładnie powinieneś zmienić wartość stałej GCI_CONST_ORDEREMAIL_FROM, najlepiej przeszukaj całą zawartość katalogu i podkatalogów ze skryptami wyszukując w plikach zawartość tekstową z tą stałą (czyli dokładnie ciąg "GCI_CONST_ORDEREMAIL_FROM"). Inaczej można to zrobić przeszukując ręcznie skrypty dołączane na początku tego skryptu, którego fragment tutaj wrzuciłeś, w sekcji include/include_once/require/require_once. Tak czy siak nie powinno być z tym żadnego problemu. Albo jeszcze inaczej, w katalogu ze skryptami powinien być (a może nie ma, nie wiem) plik konfiguracyjny, nazwany np. config.php, zajrzyj tam, jeśli takowy istnieje.
bl3kot
dzięki darko!
łatwo nie było ale znalazłem w końcu to co trzeba

pzdr
bl3kot
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.