<?php //włączamy bufor //pobieramy zawartość pliku ustawień require_once('var/ustawienia.php'); //startujemy lub przedłużamy sesję //dołączamy plik, który sprawdzi czy napewno mamy dostęp do tej strony require_once('test_zalogowanego.php'); //sprawdzamy czy gracz pracuje if ($uzytkownik['pracuje'] > 0){ //jeżeli gracz ma ustawione, że pracuje } //pobieramy nagłówek strony require_once('gora_strony2.php'); //pobieramy zawartość menu require_once('menu.php'); ?> <div id="popupmessage" style="display:block;filter:alpha(opacity=100);-moz-opacity:1.0;"></div> <script type="text/javascript" src="4115/js/work.js"></script> <p class="buildingDesc"> Czujesz że jesteś w miejscu, gdzie powstało wiele legend starożytnego świata a pisku jesteś w stanie <br>odróznić ziarenka kości i prochu ciał słabeuszy. <div class="title_box"> <div class="title_inner">Arena</div> </div> <?php //jeżeli wciśnięto walkę z wybranym graczem // w linku podaje się ID gracza z którym mamy walczyć, więc zabezpieczymy sobie tą zmienną $_GET['walka'] = (int)$_GET['walka']; if($uzytkownik['zycie'] < 5){ } elseif($pozostalo > 0){ } else { //pobieramy dane $przeciwnik = mysql_fetch_array(mysql_query("select * from gracze where gracz !=".$uzytkownik['gracz']." and gracz = ".$_GET['walka'])); //jeżeli nie pobrano przeciwnika } else { //wszystkiedane przeciwnika mamy w zmiennej $przeciwnik //walka ma trwać dopóki gracz i przeciwnik mają minimum 1 punkt życia while(($uzytkownik['zycie'] > 0) && ($przeciwnik['zycie'] > 0)){ $mod = $uzytkownik['atak'] / $przeciwnik['obrona']; if($mod > 2) $mod = 2; if($mod < 0.5) $mod = 0.5; if($obrazenia < 1) $obrazenia = 1; if($obrazenia > $przeciwnik['zycie']) $obrazenia = $przeciwnik['zycie']; $przeciwnik['zycie'] -= $obrazenia; if($przeciwnik['zycie'] < 1){ //potwór nie żyje $przeciwnik['zycie'] = 0; } else { $mod = $przeciwnik['atak'] / $uzytkownik['obrona']; if($mod > 2) $mod = 2; if($mod < 0.5) $mod = 0.5; if($obrazenia < 1) $obrazenia = 1; if($obrazenia > $uzytkownik['zycie']) $obrazenia = $uzytkownik['zycie']; $uzytkownik['zycie'] -= $obrazenia; if($uzytkownik['zycie'] < 1){ //potwór zabił gracza $uzytkownik['zycie'] = 0; } } } if($uzytkownik['zycie'] > 0){ //gracz wygrał walkę mysql_query("update gracze set ostatnia_walka_pvp = ".time().", punkty = punkty + 5, zloto = zloto + 100, zycie = ".$uzytkownik['zycie']." where gracz = ".$uzytkownik['gracz']); mysql_query("update gracze set punkty = punkty + 1, zloto = zloto + 10, zycie = ".$przeciwnik['zycie']." where gracz = ".$przeciwnik['gracz']); $uzytkownik['punkty'] +=5; $uzytkownik['zloto'] +=100; } else { //przegrałeś mysql_query("update gracze set punkty = punkty + 5, zloto = zloto + 100, zycie = ".$przeciwnik['zycie']." where gracz = ".$przeciwnik['gracz']); mysql_query("update gracze set ostatnia_walka_pvp = ".time().",punkty = punkty + 1, zloto = zloto + 10, zycie = ".$uzytkownik['zycie']." where gracz = ".$uzytkownik['gracz']); $uzytkownik['punkty'] +=1; $uzytkownik['zloto'] +=10; } } } } if($uzytkownik['zycie'] < 5){ } elseif($pozostalo > 0){ //gracz niedawno prowadził walkę //dodajemy funkcję liczącą czas ?> <script type='text/javascript'> function liczCzas(ile) { godzin = Math.floor(ile / 3600); minut = Math.floor((ile - godzin * 3600) / 60); sekund = ile - minut * 60 - godzin * 3600; if (godzin < 10){ godzin = "0"+ godzin; } if (minut < 10){ minut = "0" + minut; } if (sekund < 10){ sekund = "0" + sekund; } if (ile > 0) { ile--; document.getElementById("zegar").innerHTML = godzin + ':' + minut + ':' + sekund; setTimeout("liczCzas("+ile+")", 1000); } else { document.getElementById("zegar").innerHTML = "[zakończono]"; } } </script> Twoja postać niedawno prowadziła walkę: <span id='zegar'></span> <?php } else { //pobieramy listę potworów } else { echo " <table> <tr> <th align='center'>Gracz</th> <th></th> </tr> "; echo " <tr> <td>".$g['login']."</td> <td><a href='coloseum.php?walka=".$g['gracz']."'>walcz</a></td> </tr>"; } } } //pobieramy stopkę require_once('dol_strony.php'); //wyłączamy bufor ?>
błąd w firefox:
Kod
Nieprawidłowe przekierowanie
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek.
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek.