Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Potrzebuję uzyskać adres IP - skrypt
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
semperfidelis
Witam
Jestem zielony w tematyce pisania stron.
Mam prośbę, aby ktoś z was wytłumaczył mi po kolei co i jak powinienem porobić, żeby uzyskać adres IP osoby, która wchodzi na stronę.

Widziałem już kilkanaście skryptów, ale nigdzie nie jest napisane po kolei co i jak.

Zacznę od tego, że zarejestrowałem subdomenę na serwerze ugu.pl - darmowy hosting.
Rozumiem, że powinienem zrobić jakąś prostą stronę w html i nazwać ją index.html po czym wrzucić ją do głównego folderu
W kodzie index.html powinienem wrzucić kod php skryptu - na przykład :
  1. <?php
  2. $logfile= 'thlog.html';
  3. $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
  4. $logdetails= date("F j, Y, g:i a") . ': ' . '<a href=http://www.dnsstuff.com/tools/ipall.ch?domain='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].'>'.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].'</a>';
  5. $fp = fopen($logfile, "a");
  6. fwrite($fp, $logdetails);
  7. fwrite($fp, "<br>");
  8. fclose($fp);
  9. ?>

Potem to wszystko zapisać i co dalej ? A może do tej pory robiłem coś źle ? Próbowałem na wiele sposobów, ale ciągle nie udaje mi się zapisać tego IP po wizycie na stronie.

Proszę o pomoc
Pozdrawiam.
everth
var_dump() lub print + manual i sprawdzanie tymi funkcjami twoich zmiennych w różnych miejscach skryptu powinno przybliżyć cię do sukcesu.
sadistic_son
Niech zgadnę.... skrypt zamiast się wykonywać po prostu Ci się wyświetla?
Cytat(semperfidelis @ 11.05.2011, 23:40:40 ) *
W kodzie index.html powinienem wrzucić kod php skryptu - na przykład :
Tu jest pies pogrzebany. Nie index.html tylko index.php powinno być. Zmień rozszerzenie pliku.
Anyway... w skrypcie który zapodałeś błędów nie widzę na pierwszy rzut oka. Więcej razy okiem nie rzucałem bo to cenny narząd wink.gif

Cytat(semperfidelis @ 11.05.2011, 23:40:40 ) *
(..) po czym wrzucić ją do głównego folderu(..)
Powinieneś plik wrzucić do folderu public_html.
semperfidelis
Dzięki