Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP] nie moge przekazać zmiennej
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
S_e_b_a
Witam mam jestem początkujący w php i mam pewien problem. Mianowicie idąc na łatwiznę zrobiłem stronę, która stoi na joomla zainstalowałem dodatek do niej, który obsługuje php (jumi). Napisałem skrypt który pobiera dane z bazy i wyświetla je w tabeli. Dodatkowo w pętli do każdego rekordu dołożyłem link usuń, który odsyła do formatki usuwającej. A przynajmniej miałem taki zamiar bo nie mogę przekazać zmiennej (id rekordu) z jednej formatki do drugiej

uproszczony kod pierwszej formatki
  1. <?PHP
  2. include ("polaczenie.php");
  3.  
  4.  
  5. $query = mysql_query("SELECT id, name FROM jos_rsgallery2_galleries ORDER BY name");
  6. while ($pole = mysql_fetch_row($query))
  7. {
  8. echo "<TR>";
  9. echo "<TD width=200 valign=top>$pole[1]</TD>";
  10. echo "<TD width=100 valign=top align=center><A HREF='index.php?option=com_jumi&fileid=37?id=$pole[0]'>Usuń</A><BR>";
  11. echo "</TR>";
  12.  
  13. echo "</TABLE>";
  14. }
  15. ?>

a tu kod formatki usuwającej
  1. <?PHP
  2. include ("polaczenie.php");
  3.  
  4. echo "<CENTER>";
  5. echo "USUWANIE <BR><BR>";
  6. echo "Wybrałes wpis z poniższymi danymi do usunięcia:<BR><BR>";
  7. $query= mysql_query("SELECT id, name FROM jos_rsgallery2_galleries Where id=$id");
  8. while ($pole = mysql_fetch_row($query))
  9. {
  10. echo "<TABLE width=700 cellspacing=0 cellpadding=3 border=1>";
  11. echo "<TR>";
  12. echo "<TD width=200 align=right valign=top>Mazwa galerii:</TD>";
  13. echo "<TD width=500>$pole[1]</TD>";
  14. echo "</TR>";
  15. echo "</TABLE>";
  16. echo "<BR><BR>";
  17. echo "<TABLE width=100% border=0>";
  18. echo "<TR><TD width=100% align=center><FONT class=link>Czy jestes pewien, że chcesz je usunąć?</FONT></TD></TR>";