Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z komentarzami od użytkowników na stronie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
joseam
Witam.
Mam taki problem. Jestem początkujący w PHP i udało mi się napisać skrypt na swoją stronę, by na moim blogu pod każdą tzw. notką można było dokonać komentarz. Baza danych została utworzona zgodnie ze wskazówkami, formularz również... Niestety wszystko to idzie do tzw. jednego kotła, i pod każdą notką wyskakują mi te same komentarze i nie wiem, jak zrobić, by pod każdą notką pojawiały się indywidualne komentarze napisane własnie do danej notki.

Baza danych wygląda tak:

Cytat
SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `komentarze` (
`id` int(7) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`url` char(45) COLLATE utf8_polish_ci NOT NULL,
`nick` char(35) COLLATE utf8_polish_ci NOT NULL,
`data` datetime NOT NULL,
`ip` char(15) COLLATE utf8_polish_ci NOT NULL,
`komentarz` text COLLATE utf8_polish_ci NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`),
KEY `url` (`url`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8_polish_ci COMMENT='komentarze do artykułów' AUTO_INCREMENT=1 ;

Pola komentarzy tak
Cytat
<div id='komentarze'>";
$zapytanie2 = "SELECT * FROM komentarze WHERE url = '$adres' ORDER BY id";
mysql_query("set names iso-8859-2;");
$rezultat2 = mysql_query ($zapytanie2);
while ($dane = @mysql_fetch_array ($rezultat2, MYSQL_ASSOC))
{
echo'
<div>
<div class="komentarz_info"><b>',$dane['nick'],'</b> (',$dane['data'],')</div>
<div class="komentarz_tresc">',nl2br($dane['komentarz']),'</div>
</div>';
}
if (isset($komunikat))
{
echo '<div class="komunikat">'.$komunikat.'</div>';
}
echo "<br>";
echo "<div class='separator'></div>";
echo "<br>";
if (file_exists('../utils/formularz.php'))
include('../utils/formularz.php');
else
include('utils/formularz.php');

Natomiast sam skrypt na komentarze tak:
Cytat
<?PHP
// Pobieramy adres IP komentującego
$IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
// Pobieramy adres aktualnej strony bez nazwy domeny