Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySql] Unable to jump to row 0
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
adrjanek
Witam.
Mam problem ze swoją stroną [zmoderowanie] - wszędzie wyskakują dziwne błędy
  1. Warning: mysql_result() [FUNCTION.mysql-result]: Unable TO jump TO row 0 ON MySQL result INDEX 11 IN /home/dyzimier/domains/surewards.net/public_html/INDEX.php ON line 56

Jak to naprawić? Nie mogę dojść do tego googlując. Jak ktoś chce mi pomóc to mogę przelać na jakieś piwo paypalem.
Pozdrawiam
CuteOne
podaj kod z index.php

ps. coś kiepsko szukałeś http://www.codingforums.com/showthread.php?t=173961
adrjanek
Czytałem tamten temat i niezbyt mi to pomogło.
Mój index: http://pastebin.com/QTiAVEri
nospor
Zapytanie nie zwraca ci żadnego rekordu więc trudno skakać do pierwszego wyniku skoro nie ma żadnego wyniku...
adrjanek
Nie za bardzo rozumiem - jestem trochę początkujący. Jak to naprawić?
nospor
Czego nie rozumiesz w tym zdaniu:
Cytat
Zapytanie nie zwraca ci żadnego rekordu

?
Rysh
Jak dasz kod w którym masz błąd, to zwiększą się Twoje szanse że Ci tu ktoś pomoże/nakieruje.
phpion
Pętlę while umieść wewnątrz warunku sprawdzającego, czy cokolwiek znaleziono. Liczbę znalezionych rekordów masz w zmiennej $number.
nospor
Cytat
Jak dasz kod w którym masz błąd, to zwiększą się Twoje szanse że Ci tu ktoś pomoże/nakieruje.
Przecież dał....

@phpion to nie o to chodzi.... on ma błąd przy mysql_result a nie przy mysql_fetch_array().... Przy mysql_result ma sprawdzać liczbę rekordów bo tam robi inne mysql_query.
adrjanek
Dobra, napisze inaczej: nie ogarniam tego więc zapłacę komuś kto się na tym zna i umie to naprawić. Proszę o cenę, myślę że to kilka minut pracy. Płacę paypalem i przelewam pieniądze pierwszy tylko zaufanym osobom z dużą reputacją na forum.
phpion
@nospor:
Racja.

@adrjanek:
Spróbuj zrobić to samemu - zaoszczędzisz nieco gotówki i będziesz miał satysfakcję.

Tego typu fragmenty: