Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Funkcja eregi i php5+
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
oliver84
Na poczatku chcialbym powitac wszystkich userow forum jako, ze jestem tu nowy. Na forum sprowadza mnie maøy problem. Otóz mam jakis skrypt w ktorym ktos uzyl funkcji eregi, a uzywam php 5.3 wiec tej funkcji juz nie obsluguje. W sieci przeczytalem ze mozna ja zastapic funkcja preg_match, ale ze nie jestem programista to nie wiem jak to zrobic. Czy ktos z userow bylby w stanie mi pomoc przerobic ten kawalek kodu?questionmark.gif
Kod
function buduj_linki($linki){
    $aktualny_link = this_link();
    $return = "";
    foreach($linki AS $item => $wartosc){
        if(is_array($item)){
            $return .= '<ul>';
            $return .= buduj_linki($item);
            $return .= '</ul>';
        } else {
            $url_entries = array('/', '?', '&', '=', '.', '\\', '[', ']');
            if(eregi(str_replace($url_entries, '', $wartosc), str_replace($url_entries, '', $aktualny_link))){
djgarsi
Pierwsze pytanie. W funkcji wywołujesz bieżącą funkcję?
oliver84
szczerze to nie wiem co odpowiedziec na Twoje pytanie bo to skrypt napisany przez kogos dla mnie. Ale ten ktos wyjechal i nie mam z nim kontaktu
Gość
preg_match wymaga znaków ograniczających wzorzec wyrażenia regularnego, a nie wiadomo co zawiera zmienna $wzorzec

Najlepiej zobaczyć w kodzie lub wyświetlić, jeśli nie zawiera kreski pionowej, to możesz spróbować:
  1. if (preg_match('|' . str_replace($url_entries, '', $wartosc) . '|', str_replace($url_entries, '', $aktualny_link))){
oliver84
potrzebujesz wiekszy wycinek kodu zeby to stwierdzic?questionmark.gif

Chyba jest dobrze bo w error logu nie ma juz błędów:D Dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu. Co prawda nie wiem komu "Gosc", ale jeszcze raz dziekuje
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.