1. Musisz zaplanować bazę:
- zastanów się co może być sednem /celem/ tej bazy (zliczanie punktów/ kasy zarobionej przez userów ?)
-jakie informacje będą Ci potrzebne do funkcjonowania bazy?
(jak bedziesz rozpoznawał userów itp. - prawdopodobnie przez id.)
-jakie informacje chcesz wyciągać z bazy
Tworzysz główną tabele np. profity:
Tabela1 [profity]
id_profitu(klucz), id_usera(klucz_obcy), id_uslugi(klucz_obcy), ilosc (jest to ilosc wykonanych uslug), okres_rozliczeniowy
Tabela2 [user]
id_usera(klucz), imie, nazwisko, miejscowosc (lub pelny_adres), wiek ... itp.co bedzie potrzebne
Tabela3 [uslugi]
id_uslugi(klucz), klikanie, wprowadzanie, zamieszczanie_bannera, costam... (wprowadzasz ile punktow za co)
Jeśli chodzi o bazę danych to polecam PostgreSQL - wszystkie wersje w 100% darmowe i jest szybki, wydajny. Nie daj sobie wmówić MySql'a... a najgorszy wybór to MsSql.
2. Następnie piszesz np. na kartce co chcesz wyciagać z bazy w jakich dzialach co ( jesli nie zrobiles tego w Ad1 - powinienes! bo w bazie musisz miec odpowiednie kolumny). Wykonasz potem to używając php. To jest wazna cześć - bo jak userzy pogubią się na stronce to lipa z funkcjonalności.
3.Zastanow sie nad zabezpieczeniami transmisji danych (logowanie userow) ssh?
4.Na samym końcu myślisz o grafice i bajerach wizualnych.
Mam nadzieję, że troszkę pomogłem:
POWODZENIA