xmen491
21.11.2013, 15:34:31
Witam,
Zacznę od tego, że nie jestem programistą a jedynie szukam rozwiązania/pomocy dla osoby, która wykonuje dla mnie pewną stronę.
Czy mógłby mi ktoś podesłać link, lub dać jakąś podpowiedź jak poprawnie powinien wyglądać kod do wysyłania e-maili ze strony?
Chodzi o to, że e-maile dochodzą jedynie na pocztę gmail.com (są już sekundę po wysłaniu), a na inne poczty (sprawdzałem tlen i onet) nie dochodzą wcale(w spamie też nic nie ma).
Jeżeli to ma jakieś znaczenie to serwer na jakim stoi strona to zwykły hosting w firmie 1&1.
maviozo
21.11.2013, 15:46:17
Na tleny i inne moga przyjść dopiero po jakimś czasie. Najdłużej czekałem na onecie - dopiero w następny dzień doszło.
xmen491
21.11.2013, 15:54:14
E-maile niedoszły, a zostały wysłane kilka razy około tydzień temu, także to na 99% wina leży po stronie konfiguracji.
Ma ktoś może przykładowy kod napisany w najnowszych standardach do poprawnego wysyłania e-maili?
usb2.0
21.11.2013, 16:02:55
biblioteka swiftmailer polecam,
sam tym wysylam z gmaila i emaile dochodza na onety i inne
nospor
21.11.2013, 16:51:30
Chodzi zapewne o SPF, ktory jest zle ustawiony na serwerze, ktory wysyla poczte, zas onet i tlen są na to bardzo uczulone i nie przyjmuja w ogole maili z takich serwerow
Jest to bardzo częsty problem.
xmen491
21.11.2013, 23:57:36
Nospor:
Czy mógłyś napisać o tym coś więcej?
Jak poprawnie ustawić SPF?
Dodam, że serwer mam w 1and1.pl (zwykły hosting), a domena zarejestrowana jest w ovh.pl
nospor
22.11.2013, 07:11:47
Poprostu napisz do swojego hostingu i wyjasnij im w czym problem. Powinni to poprawic.
xmen491
22.11.2013, 19:27:48
Wysłałem zapytanie do mojej serwerowni (1and1.pl) o to jak poprawnie mam ustawić SPF, i dostałem jedynie od nich standardową instrukcję ustawiania poczty:
http://faq.1and1.pl/help/e-mail.htmlw której nie ma nic o tym napisane.
Może babka, która mi odpisała sama nie ma o tym pojęcia.
Co mogę jeszcze zrobić?
Cytat
Co mogę jeszcze zrobić?