Hej,

To mój pierwszy post na forum, więc przede wszystkim witam Szanownych smile.gif Tak dla wyjaśnienia - nazwanie mnie początkującą w PHP, to byłby komplement. Jestem grafikiem, rozumiem strukturę HTMLa i CSSa i umiem wprowadzić w nich potrzebne zmiany. PHP na tym etapie niestety mnie przerasta.

Moj problem jest związany z dostosowaniem gotowego szablonu Wordpressa pod własne portfolio. Potrzebuję osobnych miniatur postów do wyświetlania na stronie głównej (całkiem inne obrazki, nie zmiana rozmiaru domyślnej miniatury). Użyłam gotowej wtyczki pod WP - MultiPostThumbnails. Po instalacji dodałam definicje w functions.php:

1. zdefiniowałam nowy rozmiar dla drugiej miniatury:

1. add_image_size('secondary-image',195, 195,true);

2. i dodałam definicję drugiej miniatury:

1. if (class_exists('MultiPostThumbnails')) {
  2.  
  3. new MultiPostThumbnails(array(
  4. 'label' => 'Secondary Image',
  5. 'id' => 'secondary-image',
  6. 'post_type' => 'post'
  7. ) );
  8.  
  9. }

Do tej pory wszystko jest OK - w oknie dodawania posta pojawia się opcja załączenia drugiej miniatury, załacza się, działa.

Problem zaczyna się przy prawidłowym wyświetleniu tych dodanych miniatur na stronie głównej (bez ich zmiany na innych stronach). Zmieniłam typ miniatury 'home-post' na 'secondary-image' na index.php:

1. <?php $temp_content = explode(" ",substr(strip_tags(get_the_content()),0,175)); $temp_content[(count($temp_content)-1)] = ''; $new_content = implode(" ",$temp_content); ?>
  2. <a href="<?php the_permalink(); ?>"><?php the_post_thumbnail('secondary-image',array('alt' => 'post image', 'class' => '', 'title' => '<div class="home_post_content1"><div class="in_title">' . get_the_title() . '</div><p>' . $new_content . '...</p></div><div class="home_post_cat1">' . $cat_text . '</div>')); ?></a>
  3. </div><!--//home_post_cont1-->