Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [AJAX][JavaScript][PHP]Dodanie odświeżenia strony do istniejącego kodu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
4Axis
Witam.
Chcę założyć sklep oparty na prestashop i potrzebowałbym zmodyfikować jedną fukncjonalność. Przy przycisku "Dodaj do koszyka" chciałbym aby dodatkowo odświeżała się cała strona. Jestem laikiem i nie wiem czy coś takiego jest osiągalne.
Doszedłem że fragment kodu, który odpowiada za wykonanie akcji dodawania do koszyka wygląda tak (mam nadzieję że to jest właściwy fragment wink.gif ). Pochodzi z pliku ajax-card.js
  1. overrideButtonsInThePage : function(){
  2. //for every 'add' buttons...
  3. $('.ajax_add_to_cart_button').unbind('click').click(function(){
  4. var idProduct = $(this).attr('rel').replace('nofollow', '').replace('ajax_id_product_', '');
  5. if ($(this).attr('disabled') != 'disabled')
  6. ajaxCart.add(idProduct, null, false, this);
  7. return false;
  8. });
  9. //for product page 'add' button...
  10. $('#add_to_cart input').unbind('click').click(function(){
  11. ajaxCart.add( $('#product_page_product_id').val(), $('#idCombination').val(), true, null, $('#quantity_wanted').val(), null);
  12. return false;
  13. });

pozdrawiam
timon27
Tak, dodaj:
  1. location.reload();

zamiast return.

Tylko że mnie się wydaje że to zły pomysł - użytkownicy nie lubią jak im strona mruga. No i efekt dodawania do koszyka ci zniknie. Ja bym tego nie robił.
Dlaczego tak chcesz zrobić?
4Axis
Chcę pokazać ile punktów rabatowych zostaje klientowi po dodaniu produktu (różnicz pomiędzy wartością zamówienia a zgromadzonymi punktami)

1. {foreach $displayVouchers as $voucher} {displayPrice price=$voucher.reduction_amount - $cart->getordertotal(true)} {/foreach}

jednak wynik pokazuje się dopiero po odświeżeniu strony. Zrobiłem przycisk obok wartości punktów, ale to wymaga akcji klienta a chciałbym tego uniknąć.
dodałem do kodu coś takiego:
  1.  
  2. $('.refresh-button').click(Function(){