1. for(i=1;i<=5;i++)
  2. {
  3. karty[i] = Math.floor((Math.random() * 10) + 2);
  4. wrog[i] = Math.floor((Math.random() * 10) + 2);
  5. }
  6.  
  7.  
  8. //szukanie powtórzeń gracza
  9. for (i=1;i<=5;i++)
  10. {
  11. if(!(gracz_powt))var gracz_powt = 1;
  12. for(xx=1;xx<=5;xx++)
  13. {
  14. if(karty[i] == karty[xx] && !(i==xx))
  15. {
  16. gracz_powt ++;
  17. break;
  18. }
  19. }
  20. }
  21. //szukanie powtórzeń wroga
  22. for (i=1;i<=5;i++)
  23. {
  24. if(!(wrog_powt))var wrog_powt = 1;
  25. for(xx=1;xx<=5;xx++)
  26. {
  27. if(wrog[i] == wrog[xx] && !(i==xx))
  28. {
  29. wrog_powt ++;
  30. break;
  31. }
  32. }
  33. }


skrypt losuje 2 zestawy po 5 liczb. Potem sprawdza ile jest powtórzeń. Problem w tym, że obie pętle są takie same, a gdy mamy np. przykład:

4,10,8,10,4 - tablica karty. W gracz_powt będzie liczba 2
9,2,8,9,6 - tablica wrog. W wrog_powt bedzie liczba 3, mimo że jedyne powtórzenia to dwie 9.

Ogólnie to logiczne by było by wrog_powt i gracz_powt na początku przyjmowało 0, ale jak widać dwie takie same pętle działają inaczej.