Obelisk
16.03.2016, 17:48:46
Mam pytanie odnośnie konstrukcji linków. Czy istnieje jakiś łątwiejszy sposób na tworzenie tablic w GET? Tutaj jest prosty przykład:
Mam taki adres url:
serwis[samochody][daewoo][lanos]=1&serwis[samochody][daewoo][matiz]=2
To stworzy nam taką strukturę:
Kod
Array
(
[serwis] => Array
(
[ssamochody] => Array
(
[daewoo] => Array
(
[lanos] => 1
[matiz] => 2
)
)
)
Moje pytanie czy istnieje jakiś krótszy zapis url aby efekt był taki sam?
Kshyhoo
16.03.2016, 17:53:58
Witamy na Forum, zapoznaj się z panującymi to zasadami, żeby uniknąć blokady wątków.
Przenoszę.
Krótszy zapis? Co przez to rozumiesz?
Jeżeli dobrze rozumiem, to możesz zamienić nazwy na klucze tablicy i tak wyświetlać w linku.
Emyl
16.03.2016, 17:57:25
Obelisk
16.03.2016, 17:58:36
Nie rozumię powodu przenoszenia - nie jestem laikiem i znam trochę php. Wracając do tematu - Zależy mi na takiej strukturze tablic jaką przedstawiłem lecz jaki widzimy zapis url jest trochę przydługi i zdublowany, dlatego chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś możliwość aby go skrócić zachowując taką strukturę jaka jest.
Cytat(Emyl @ 16.03.2016, 17:57:25 )

Dziękuję za próbę pomocy ale nie jest ona dla mnie gdyż ja chcę dowiedzieć sie czegoś na temat struktury urli oraz argumentów z parametrami, które można wykorzystać
markonix
17.03.2016, 02:02:49
Kod
?m=daewoo&s=lanos-1,matiz-2
Obelisk
17.03.2016, 14:55:47
Dzięki za kierunek ale Twój przykład tworzy tablice jednowymiarowe a mnie interesuje tablica wielowymiarowa.
viking
17.03.2016, 15:20:18
Takie dane zazwyczaj przesyła się POST zwłaszcza że są limity na długość adresu wynikające z konfiguracji serwerów i użytych przeglądarek. Jakieś patche typu Suhosin mogą dodatkowo blokować tablice.
Kshyhoo
17.03.2016, 15:25:11
Czy chcesz zrobić skracanie linków?
Obelisk
17.03.2016, 16:50:45
Cytat(Kshyhoo @ 17.03.2016, 15:25:11 )

Czy chcesz zrobić skracanie linków?
Patrz pierwszy mój post.
markonix
17.03.2016, 21:40:59
Niby jak chcesz to skrócić i po co?