Witam wszystkichm, mam problem z usuwanie wiersza z bazy danych i edycją wiersza, jestem początkujący i nie mogę sobie z tym poradzić, poniżej kod jaki mam. Jezeli chodzi o dodawanie, to wszystko gra. Jak ktoś moze mi poradzić co z tym zrobić to bardzo proszę o podpowiedź. Mam php wersja 4.3, MySQL wersja 4.1.
<?php
// $id = $HTTP_POST_VARS['id'];
// $imie = $HTTP_POST_VARS['imie'];
// $nazwisko = $HTTP_POST_VARS['nazwisko'];
// $telefon = $HTTP_POST_VARS['telefon'];
// $co = $HTTP_POST_VARS['co'];
// $co1 = $HTTP_POST_VARS['co1'];
// $co2 = $HTTP_GET_VARS['co2'];
// $co3 = $HTTP_GET_VARS['co3'];
$id = $_POST['id'];
$imie = $_POST['imie'];
$nazwisko = $_POST['nazwisko'];
$telefon = $_POST['telefon'];
$rekord = $_POST['rekord'];
$co = $_POST['co'];
$co1 = $_POST['co1'];
$co2 = $_GET['co2'];
$co3 = $_GET['co3'];
//====================================================
or
die (\"Nie mozna polaczyc sie z MySQL\"); or
die (\"Nie mozna polaczyc sie z baza danych\");
if ($co == 'dodaj'){
if ($imie && $nazwisko && $telefon) {
$query = \"INSERT INTO ksiazkatelefoniczna (nr, imie, nazwisko, \";
$query .= \"telefon) VALUES ('', '$imie', '$nazwisko', '$telefon');\";
}
}
if ($co1 == 'popraw'){
if($imie && $anzwisko && $telefon){
$query = \"UPDATE ksiazkatelefoniczna SET imie='$imie', nazwisko='$nazwisko', telefon='$telefon' WHERE nr='$id';\";
}
}
if ($co2 == 'edytuj'){
$query = \"SELECT * FROM ksiazkatelefoniczna where nr='$id';\";
$id = $rekord[0];
$imie = $rekord[1];
$nazwisko = $rekord[2];
$telefon = $rekord[3];