Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] wyświetlanie IP odzwiedzających
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gg4919019
Problem tkwi w tym że nie umię sobira poradzić z powyższym zagadanieniem

Chciałbym ażeby po każdych odwiedzinach pozostawało jak najwięcej informacji po gościu... jeśli istnieje możliwośc "wyciągnięcia" IP owszem, w zupełności mi to wsytarcz.

Prosiłbym o pomoc, gdyż w zagadnieniu PHO jestem zielony, jedynie co umię to HTML/JAVA, więc dosłownie tłumaczcie krok po kroku jak w przedszkolu smile.gif
strife
Jak najwięcej powiadasz, to zainteresuj się tablicą » $_SERVER.

Przykład:
  1. <?php
  2. echo 'Twoje IP: ' . $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
  3. ?>
gg4919019
OK Strife

Teraz wytlumacz mi gdzie te wszystkei adres IP odwiedzającyh znajde?
Cysiaczek
No przecież jak umieścisz powyższy skrypt, to się pokaże. No chyba, ze chcesz to gdzieś utrwalić, wtedy dobrze jest znać funkcje systemu plików, ewentualnie bazy danych (*sql);
gg4919019
Przepraszam troszke...

Delikatnie mówiąc jestem lewy

co do adresow IP one się pokażą na stronie, bo nie wiem gdzie mogę się ich doszukiwać winksmiley.jpg

aha żeby była jasnośc, chciałbym żeby na stronie gromadziły się adresy IP odwiedzającyhc a nie tylko wyświetlały w danym momenci adres IP...
Cysiaczek
Pojawią się w miejscu, gdzie chcesz, aby się pokazały, a więc w miejscu, w kótrym wkleisz ten skrypt.
gg4919019
aha, ale wtedy każdy ma wgląd i widzi kto odwiedzał strone czy tylko ja snitch.gif
Cysiaczek
Zobaczy to ten, kto wejdzie na ta strone - zobaczy swoje IP
gg4919019
uuu to mi nie o to chodzi, zalezy mi na tym żeby zapisywały sie wszystkie IP gości
Cysiaczek
No to zapraszam na www.php.net
Poczytaj, bo widzę, że wogóle nie wiesz nic na temat php.
gg4919019
nie jestem więc dlatego stwierdziłem że dział "przedszkole" będzie odpowiedni...

MOże mi ktoś pomoć rozwiązać powższy problem?
nasty
mozesz zapisywac IP to pliku albo do bazy....
Cysiaczek