Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [js][php][sql] lista rozwijana
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
wojtekwro
jak w temacie,
odesłano mnie z poprzedniego mojego wątku do JS ale ja jestem w tym totalnie zielony nie miałem jeszcze wogóle doczynienia z JS nie wiem co jest wymagane aby odpalić JS na serwerku. a przedewszystkim chodzi o takie coś. Mamy skrypt w php

1. <?php
  2.  
  3. $connection = @mysql_connect('localhost', 'root', '')or die('brak polaczenia z BD');
  4. $db = @mysql_select_db( "audity" ) or die ('Nie mogę połączyć się z bazą danych');
  5.  
  6. /* zapytanie do konkretnej tabeli */
  7. $wynik = mysql_query("SELECT * FROM plan")or die('Błąd zapytania');
  8.  
  9. if( mysql_num_rows( $wynik ) > 0) 
  10. {
  11. /* najpierw inicjujemy początek znaczników <form>, bo inaczej będą się w pentli wywyoływały, to samo z <select> */
  12. echo '<form action="index.php" method="post">';
  13. echo '<select name="obszar">';
  14.  /* Ja używam mysql_fetch_array() - zwraca wiersze spełniające zapytanie*/
  15. while ( $row = mysql_fetch_array( $wynik ) )
  16. {
  17. /* tutaj same elementy wyświetlane w polu select, czyli..*/
  18. /* "pole" to oczywiście nazwa kolumny do jakiej chcesz się odwołać*/
  19.  
  20. echo '<option>'.$row["obszar"].'</option>';
  21.  
  22. }
  23. /*na końcu zamykamy tagi*/
  24. echo '</select></form>';
  25. }
  26.  
  27. ?>