Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php][mysql] projekt PHP, pomoc potrzebna
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
miffy
Witam
Musze zrobić projekt w PHP. Połączony z bazą danych, MySql i te sprawy a ja jestem całkowicie zielona w tym temacie. Nie mam za wiele czasu, by uczyć sie wszystkiego od podstaw. Przeglądałam kursy online ale jest tego bardzo dużo i ciężko wyłapac mi tylko to, czego potrzebuję. Chciałabym wiedzieć od czego zacząć, jak w ogóle się do tego zabrać. Może podpowiecie coś?

Projekt to: Przeglad samochodu. Klient informuje przez WWW dealera: dane klienta, dane samochodu i przebieg oraz prosi o ustalenie terminu przegladu – proponujac jakis wlasny termin. Otrzymuje informacje o zatwierdzonej godzinie i dacie przegladu. Mozna dolaczyc dane postoju samochodu do odbioru przez stacje serwisowa.

Oczywiście nie licze, że ktos to zrobi za mnie (choć jakby gdzieś był jakiś gotowiec w tym rodzaju to bardzo to by mnie ucieszyło winksmiley.jpg ) chcę tylko wiedzieć jak sobie z tym poradzić, jak w ogóle takie cos ma wyglądać. Póki co mam stworzoną stronę z formularzem, gdzie klient wpisuje swoje dane i dane auta ale to zwykły formularz w html z niczym nie połaczony, mam także zainstalowanego Apacha, MySql itp (Krasnal). Projekt ma być prosty w miarę. Coś takiego, że klient wpisuje swoje dane, które są umieszczane w bazie danych, wybiera datę i dostaje na maila potwierdzenie lub propozucje innej daty, jesli wybrana okazałaby się zajęta.
Bardzo proszę o pomoc smile.gif
zakręcony
jeżeli nie masz podstaw, to nie ma o czym pisać smile.gif
miffy
Gdyby tylko takie podejście było możliwe... nie mam podstaw, to rzucam wszystko, całą edukację najlepiej dry.gif Ale niestety tak się nie da.