Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Gotowa strona jak uruchomić?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mati91
Witam ściągłem ogotwą strone php z netu. Chiciłem ją uruchomić ale kiedy to zrobie mam pelno errorów ;/ http://rapidshare.com/files/78405233/nebes.rar.html (strona do pobrania) a tu jak wygląda ta strona http://www.test-x.yoyo.pl/nebes.php ;/ ( nie znam się na php umiem troszke html) Prosze o pomoc i przerpaszam że zawracam wam głowę.
PawelC
Cytat
No such file or directory

czyli brak pliku we wskazanym folderze, zapewne brakuje Ci plików albo ścieżki do nich są źle podane.
mati91
hm.. ale to dziwne bo mam ze 10 takich stron i na kazdej to samo ;|
webdice
Brakuje Ci plików, w tym archiwum ich nie było.

P.S. Nie wydaje się wam podejrzane źródło tej strony?
drPayton
Ściągnąłem i rozpakowałem to archiwum. Jest tam tylko jeden plik php: nebes.php właśnie. A w nim sporo includów (include = polecenie wstawienia zewnętrznego pliku w kod). Plików tych jednak nigdzie nie ma, więc: albo zrób je sam winksmiley.jpg albo szukaj innego skryptu.

edit: @webdicepl: to się nazywa zgodność biggrin.gif

A co do źródła, masz rację, dopiero zauważyłem.

@mati91: to co ściągnąłeś, to strona jakaś pobrana za pomocą TeleportPro (źródło) + kilka wstawek include i innych. Wywal to i szukaj czegoś innego. Jak na mój gust to jest zwykła kradzież layoutu (oczywiście nie z Twojej strony tylko tego, kto wstawił to na rapida)
Fantazyn
Wybacz, ale to chyba niekompletna strona... ktoś próbował to chyba ściągąć i nie skończył.. : /
Coś takiego znalazłem w index.bak w katalogu img
Cytat
This file was not retrieved by Teleport Pro, because it is addressed on a domain

Edit: Czyli drPayton ma racje...