Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ruby on rails problem z netbeandsem i rails
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
dzesi
Witam wszystkich jestem programista php i java ale od php odchodzę- zostawiam w cieniu na rzecz ruby on rails itd .No .Ide do railsa używam netbeands 6 no i tak sciągłem najnowszy pakiet rails zainstalowałem w c\ruby , potem w netbeandsie zmieniłem interpretator na ten c:\ruby .....
[ ten który zainstalowałem]. i zrobiłem update rubiego który zainstalowałem w c\ruby.Tworze projekt w netbeandsie pokazuje mi ze wersja railsa to 2.0.2 i kończę tworzenie projektu i uruchamiam projekt a tam errory i generator kontrolerów widoków mi nie działa itd czym może być to spowodowane bo na oryginalnych komponentach netbeandsa działa ale wersja railsa to 1.2.5 a nigdzie nie widzę opcji do update railsa nawet jak to robie przy tworzeniu projektu to mi tak nic sie nie zmienia nadal jest ten stary rails .Czy znacie może lepsze ide do railsa niż NB6.Proszę o rzetelne odpowiedzi
tiraeth
Teraz nie korzystam z IDE (używam prostego edytorka z podświetlaniem i podpowiadaniem), ale jakiś czas temu miałem RadRails @ Aptana IDE. Eclipse, wiadomo jakie ma możliwości. RadRails świetnie dopełnia smile.gif
dzesi
dzinx ale sonoe już poradziłem dry.gif
AxZx
napisz jak sobie poradziles, mialem podobny (chyba) problem.
zainstalowalem netbeans w wersji 6. utworzylem nowy projekt ruby on rails i wszystko elegancko - cala struktura katalogow.
zrobilem update do 2.0.2 i juz problem, po utworzeniu nowego projektu ROR niepelnia struktura katalogow projektu, nie dzialaly zadne generatory i jeszcze jakies inne bledy ktorych nie pamietam bo sie zniechecilem i zostawilem to.

tak wiec podziel sie rozwiazaniem, albo wyborem srodowiska do ROR.
dzesi