Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php]Jak zrobić logowanie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
K4mil94
Witam, jestem zielony w dziedzinie php i nie wiem jak zrobić logowanie na stronie, proszę o pomoc smile.gif
bim2
google prawde ci powie... Poszukaj, tego jest masa. Na samym forum.php.pl znajdziesz tyle tematów, że nie zdążysz wszystkich w 1 dzień przeczytać ;/ Pomyślunku troszkę smile.gif
Kostek.88
Poczytaj o:
1) formularzach
2) sesjach w PHP
3) szyfrowaniu hasła w bazie danych (np. MD5 w MySQL)
K4mil94
No dobra, przeczytałem i nawet znalazłem jeden fajny kurs, ale chodzi mi o to żeby po zalogowaniu przechodziło do konkretnej strony a dokładnie:

-mój kolega chce ze mną zrobić grę internwtową na podstawie przeglądarki, i chcemy aby każdy użytkownik miał swój panel z grą, żeby mógł wchodzić do takich samych stron jak inni ale mieć na niej swoje ustawienia. Dajmy na to, gra ogame.pl, wchodzisz do działu budynki i masz każdy inny a inny user ma całkiem inaczej rozbudowane budynki
Glarden
No to jak wyżej, formularze, logowanie i MySQL czy inna baza danych. Naucz się najpierw podstaw PHP i MySQL.
aras16
Dla kazdego usera pobierasz inne dane i wyswietlasz je. BTW nie bierz sie od razu za pisanie gier jak nie wiesz jak zrobić logowanie tongue.gif
Cysiaczek
Oj, z motyką na słońce? Co z tego, że ktoś Ci powie, jak zrobić przekierowanie na wybraną stronę, jeśli za 10 minut przylecisz z kolejnym banalnym problemem. Bynajmniej nie zniechęcam Ciebie, ale najpierw solidne podstawy, potem gra internetowa.

Co do problemu,
Użyj pola typu hidden w formularzu, w którym to polu trzymaj informację o tym, gdzie przekierować po udanym logowaniu.

Pozdrawiam.
K4mil94
Wykonuję ten poradnik który znalazłem i staje na wykonaniu zapytania do bazy:
-wchodzę w phpmyadmin

-Wykonuje zapytanie SQL:

CREATE TABLE `users` ( `user_id` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
`user_login` VARCHAR( 30 ) ,
`user_haslo` VARCHAR( 30 ) ,
PRIMARY KEY ( `user_id` ) )

i pokazuje mi