jin12
5.05.2008, 19:41:50
Witam! Mam pewien problem, a mianowicie mam wyszukiwarkę, która jest połączona ze skryptem, który ma wyszukiwane hasło wybierać z bazy danych. Problem w tym, że ta wyszukiwarka zamiast otwierać ten plik php ze skryptem chce go pobrać na dysk. Proszę o pomoc.
P.S. jeżeli takowy temat pojawił się już na forum, a na pewno takowy już był, to poproszę link do tego postu, bo nie mogę nigdzie znaleźć na forum rozwiązania tego problemu.
batman
5.05.2008, 19:59:21
Proszę dodać odpowiedni tag do tematu.
jin12
5.05.2008, 20:03:16
Wybacz, ale jestem początkujący, dlatego proszę o dokładne informacje...co mianowicie mam dodać. Plik php.ini, czy może httpd?
szawel
5.05.2008, 20:03:33
jakie rozszerzenie ma ten plik ze skryptem i jak go dolaczas
moze troche wiecej szczegółow
tag czyli masz edytowac temat jesli piszesz o php musisz przed tematem umiescic [php] zeby inni wiedzieli o czym jest czyli zamiast tematu na forum pt:"pobiera, a nie otwiera" powinno byc "[php]pobiera, a nie otwiera"
zmien to i odpisz na pytanka powyzej
jin12
5.05.2008, 20:09:34
Plik ze skryptem ma oczywiście rozszerzenie php.
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<title>Wyszukiwarka książek w księgarni</title>
</head>
<body>
<h1>Wyszukiwanie książek w księgarni</h1>
<form action="rezultaty.php" method="post">
Wybierz metodę wyszukiwania:<br />
<select name="metoda_szukania">
<option value="autor">Autor</option>
<option value="tytul">Tytuł</option>
<option value="isbn">ISBN</option>
</select>
<br />
WprowadĽ poszukiwane wyrażenie:<br />
<input type="wyrazenie" type="text">
<br />
<input type="submit" value="Szukaj">
</form>
</body>
</html>
Oto moja wyszukiwarka
A oto mój skrypt
<html>
<head>
<title>"Książkorama"-Rezultaty wyszukiwania</title>
</head>
<body>
<h1>"Książkorama"-Rezultaty wyszukiwania </h1>
<?php
// utworzenie krótkich nazw zmiennych
$metoda_szukania=$_POST['metoda_szukania'];
$wyrazenie=$_POST['wyrazenie'];