Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: cofnij i wroc - zabezpieczenie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
lalas
witajcie
mam nadzieje, ze znajde u was pomoc
mam na stronie link za pomoca ktorego dodaje do bazy produkt, po kliknieciu w link i zmiennych GET zapisuje do bazy nowy produkt badz inkrementuje jesli juz taki jest, ...przed F5 - odswiezeniem strony zabezpieczylem powtorne wykonanie dodawania badz update za pomoca zmiennych sesyjnych, z tym, ze mam jeszcze problem z opcja kiedy cofne sie przyciskiem przegladarki "przejdz do poprzedniej strony" i klikne "przejdz do nastepnej strony" polecenie dodawania do bazy znow sie wykonuje, poniewaz znowu dostaje zmienne GET
nie mam pomyslu jak to rozwiazac :| zeby dodawalo po kliknieciu w link i tylko link a nie po cofnieciu z powrotem
bede wdzieczny za pomoc
Victor152
Nie znam się na tym, ale myślę, że można coś pokombinować w JS/Ajaxie.
#Edit:
Nawet jak byś to zrobił za pomocą metody post to chyba by nie pomogło.
lalas
probowalem juz za pomoca POST ...albo np. za pomoca unset($_GET); czy POST i tez nic z tego, czekajac na wasze rady wpadlem na taki pomysl, zeby zrobic tak, ze z tej podstrony dodawania mozna bedzie dodac tylko pierwszy raz, a dalsza inkrementacje robic na nastepnej podstronie za pomoca formularza "przelicz", ale to chyba takie pojscie na latwizne za bardzo? hmmmm
qrees
Możesz dodawać dodatkowy parametr do GET albo POST, np aktualny czas (w sumie nie ważne jaki to parametr, ważne, żeby był unikalny). Dodajesz ten parametr z resztą danych do bazy. W momencie gdy ktoś ponownie wyśle ten sam formularz (kliknie ten sam link) sprawdzasz czy już przypadkiem w bazie nie ma wpisu z tym samym parametrem.
lalas
przyznam ze to lepszy pomysl od mojego, sprobuje z dodatkowym parametrem aktualny czas, dzieki za rady

p.s.
upss.... z czasem czy RANDem tez nie da rady, kazde cofnij odswieza i czas i wartosc zmiennej rand
hmmm.....
batman
Było wałkowane wiele razy.
Zamykam.