Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: sport vs programowanie
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
mazy
Może to nie jest to temat związany z php ale zawsze nurtowała mnie postawa innych programistów. Czy uprawiacie jakiś inny sport poza wyczynowym piciem kawy:) ?
Anarion
Nie jestem jeszcze jakims doswiadczonym programista, narazie jestem tylko uczniem, aczkolwiek co nieco umiem napisac. Jak prawie kazdy Litwin w Puńsku smile.gif uwielbiam koszykówke i ja uprawiam...
hyper
...a ja się bawię trochę w tenisa, czasem też piłkę nożną. Mimo wszystko
szybkościowe wciskanie klawiszy zajmuje za dużo czasu w porównaniu z
innymi sportami, ale ciężko to zmienić.
scanner
Ja preferuje wyczynowy sen. CHyba że mam urlop, co podobno raz do roku się zdarza, wtedy pływam i inne rzeczy robię. Ale tylko dla własnej przyjemności.
Seth
Ja lubie pograc w kosza, pojezdzic na rowerze oraz poplywac, natomiast po pracy aby sie troche odestresowac chodze nieraz na silownie ale to chyba nie mozna nazwac sportem winksmiley.jpg
mazy
Ja osobiście uprawiam sport profecjonalne. Gram w taka grę zespołową zwaną: UNIHOKEJ. Pewnie nie wiecie co to jest (prawie nikt nie wie sad.gif ) smile.gif Ale dla programowania zawsze znaję wolną chwilę.
Sir Blade
Cytat
Ja osobiście uprawiam sport profecjonalne. Gram w taka grę zespołową zwaną: UNIHOKEJ. Pewnie nie wiecie co to jest (prawie nikt nie wie sad.gif ) smile.gif Ale dla programowania zawsze znaję wolną chwilę.

coz unihokej questionmark.gif? taaa.. jestesmy najlepsi smile.gif

inna sprawa. nie jestem programista tylko 'sympatykiem' programowania. robie to dla zabawy choc czasami wpadnie pare 'tauzenow' za jakis proojekt smile.gif
hyper
Cytat

Czy unihockej to taka wersja hokeja na trawie? Zgaduję, więc proszę
się nie śmiać.
Sir Blade
dales teraz hyper popalic smile.gif
hyper
Zawsze lubiłem bawić się ogniem winksmiley.jpg
Bardziej przypadła mi do gustu nazwa "floorball" określająca ten sport.
castor