Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt konfiguracji ogólnej pisany przez profesionalistów...
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Stron: 1, 2
Adi32
Sam nie jestem profesjonalistą ale ten kod to chyba kpina, pisany w jednej linij...
Może ja czegoś nie wiem, co Wy o tym myślicie?

1. <?public function __construct() {
  2. global $db;
  3.  
  4. $this->name = 'konfiguracja';
  5. $this->title = 'Konfiguracja serwisu';
  6.  
  7. $db->query("SELECT tresc FROM konfiguracja WHERE nazwa='blokada'");
  8. $res = $db->getNextRow();
  9.  
  10. if ($res['tresc'] == 'tak') {
  11. echo '';
  12. $this->checked = 'checked';
  13. } else {
  14. echo '';
  15. $this->checked = '';
  16. }
  17.  
  18. switch ($_GET['do']) {
  19. default:
  20. $this->show();
  21. break;
  22. }
  23. }
  24.  
  25. public function show() {
  26. global $db;
  27.  
  28. $db->query("SELECT * FROM " . $this->name . " WHERE id_jezyk=%d", $_SESSION['id_jezyk']);
  29. $r = $db->res();
  30.  
  31. for ($i = 0; $i < count($r); $i++) {
  32. if ($r[$i]['id_fraza'] == 1)
  33. $keyw = $r[$i]['tresc'];
  34. if ($r[$i]['id_fraza'] == 2)
  35. $opis = $r[$i]['tresc'];
  36. if ($r[$i]['id_fraza'] == 3)
  37. $tytul = $r[$i]['tresc'];
  38. if ($r[$i]['id_fraza'] == 4)
  39. $email = $r[$i]['tresc'];
  40. if ($r[$i]['id_fraza'] == 5)
  41. $szer = $r[$i]['tresc'];
  42. if ($r[$i]['id_fraza'] == 6)
  43. $wys = $r[$i]['tresc'];
  44. if ($r[$i]['id_fraza'] == 7)
  45. $s1 = $r[$i]['tresc'];
  46. if ($r[$i]['id_fraza'] == 8)
  47. $s2 = $r[$i]['tresc'];
  48. if ($r[$i]['id_fraza'] == 9)
  49. $konto = $r[$i]['tresc'];
  50.  
  51. if ($r[$i]['id_fraza'] == 10)
  52. $licznik = $r[$i]['tresc'];
  53.  
  54. if ($r[$i]['id_fraza'] == 11)
  55. $updateczas = $r[$i]['tresc'];
  56.  
  57. if ($r[$i]['id_fraza'] == 12)
  58. $updateczestosc = $r[$i]['tresc'];
  59. }
  60.  
  61. if (isset($_POST['save'])) { //zapisz do bazy
  62.  
  63. if ($r) {